حجت الاسلام رازی پور، گفت: دشمنی با سپاه به خاطر رویكرد انقلابی این نهاد مقدس است.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۰۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حمزه رازی پور در جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرستان بِن با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز، اظهار داشت: دشمنی با سپاه به خاطر رویكرد انقلابی این نهاد مقدس و حركت در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی می باشد.

حجت الاسلام رازی پور ضمن تبریك اعیاد شعبانیه، علت علاقه مردم به سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی و دشمنی استكبار با این نهاد مقدس را ولایتمداری و در راه خدا بودن پاسداران عنوان نمود.

وی گفت: سپاه از اول انقلاب تا كنون با تكیه به ستون ولایت و با همراهی مردم توانسته است بر تهدیدات امنیتی خارجی و داخلی و فتنه ها و خرابكاری گروه های تروریستی غلبه نماید و تمام این فتنه ها را خنثی كند و بتواند در سطح منطقه نیز نقشه های آمریكا را نقش بر آب سازد.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، ادامه داد: عصبانیت دشمن از دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبیعی است؛ زیرا دشمنان دوست دارند كه به جامعه اسلامی ضربه بزنند و مردم را از مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی دور كنند؛ ولی سپاه با تمام توان مقابل این توطئه ها ایستاده و در همه زمینه های مورد نیاز انقلاب اسلامی آماده به كار و در حال خدمت صادقانه است.

ارسال نظرات