خبرهای داغ:
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: آنها که خود داعش و طالبان را درست کردند ما را تروریست می نامند و این حرکت بسیار زلیلانه است چرا که امروز ما علاوه بر بهره مندی از نعمت امنیت دغدغه خروج امریکا از خاورمیانه را داریم.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۹۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در مراسمی که صبح امروز(چهارشنبه) به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزارگردید، اظهار کرد: ماه شعبان به برکت وجود امام حسین(ع) تنها ماهی است که غم ندارد و همچنین در ماه شهادت ایشان هیچ عید و ولادتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای پاسداران همین بس که روز ولادت امام حسین، پاسدار شیعه و مکتب روز پاسدار نامیده شده است، همه پاسداران باید پیرو واقعی سید الشهدا باشند چرا که ایشان در بعد انسانی یک نمونه از انسان کامل و آگاه هستند.

شجاعی مهر با اشاره به جایگاه امام حسین(ع) تبیین کرد: برای پی بردن به مقام اباعبدالله تنها همین را بدانیم که اگر امام حسین نبود پیغمبر هم نبود؛ اگر از ارزش های نبوی گفتگو کنیم باید با امام حسین بود چون پیغمبر هم از امام حسین بود .

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز توضیح داد: اسلام بدون امام حسین یعنی اسلام مرده . امام حسین در پیکر جهان هستی مثل جریان حیات است و زندگی که بشر از آن بهره مند است به برکت وجود ایشان می باشد.

این مسوول با اشاره به توهمات رییس جمهور آمریکا و تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افتخار می کنیم که در سال روز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار شیطان بزرگ ما را ترورسیت اعلام کرد چرا که امام راحل ما فرمودند هر گاه دشمن از شما خشمگین بود و از شما انتقاد می کرد بدانید که راه را درست رفته اید.


سپاه نهادی که مردمی ترین نیروی دنیاست


حجت الاسلام شجاعی مهر ابراز کرد: امروز جریان های مختلف همه پاسدارند و می دانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب سربلندی کشور می باشد.

وی یادآر شد: آنها که خود داعش و طالبان را درست کردند ما را تروریست می نامند و این حرکت بسیار زلیلانه است چرا که امروز ما علاوه بر بهره مندی از نعمت امنیت دغدغه خروج امریکا از خاورمیانه را داریم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها