به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع)، مراسم بزرگداشت روز پاسدار و جانباز در سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۸۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع)، مراسم بزرگداشت روز پاسدار و جانباز در سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، نماینده، ولی فقیه و کارکنان سپاه برگزار شد حجت الاسلام جلیلی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با تبریک به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز با توجه به اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا اظهار داشت: آمریکا و استکبار جهانی حق دارد از سپاه عصبانی باشد، چون سپاه پاسداران، همانطور که از نامش پیداست؛ پاسدار اسلام در جهان است و از تجزیه شدن این کشور در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل دشمنانش جلوگیری کرد واین داغی است بر دل دشمن که هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: این روز به برکت تدبیر ارزشمند حضرت امام (ره) روز پاسدار نامیده شد و اصل تشکیل سپاه که افتخاری برای مجموعه نظام است نیز به دستور امام (ره) همان زمان تشکیل گردید.

حجت الاسلام جلیلی با اشاره به رشادت‌های سپاه در هشت سال دفاع مقدس گفت: در کشور‌هایی مثل عراق و سوریه نیز اگر تفکر بسیجی و سپاهی نبود داعش غلبه می‌کرد.

حماقت دشمن پلی برای رسیدن ما به پیروزی نهایی خواهد بود

در ادامه حجت الاسلام محمدی نماینده مجلس خبرگان رهبری در همدان که مهمان ویژه این مراسم بود، افزود: مسئله پاسداری دشمنان را به زانو درآورده و باعث هعصبانیت رئیس جمهور آمریکا شده است و این حماقت دشمن پلی برای رسیدن ما به پیروزی نهایی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محبوبیت سپاه پاسداران با این عملکرد نادرست آمریکا، چندین برابر میشود افزود: وظیفه ما در مقابل تهدیدات این است که بیشتر از هر وقتی پاسداریمان را از لحاظ کیفی و کمی بسازیم تا همچنان خاری باشیم به چشم دشمنان این مرزو بوم.

حجت الاسلام گفت: آزادی یمن، سوریه و عراق را تربیت شدگان مکتب عاشورایی، پاسدارانی که حافظ نام اسلام در جهان بودند رقم زدند پس دشمن حق دارد نگران باشد و دست به یاوه گویی بزند.



وی افزود: راه پاسدار راه صراط مستقیم است و تا هر وقت که ما در این راه قدم برداریم دشمن از ما عصبانی خواهد بود.



ولایتمداری و انقلابی بودن برگرفته از روح و حقیقت پاسداری می‌باشد


حجت الاسلام محمدی با اشاره به ویژگی‌های یک پاسدار واقعی عنوان کرد: خدا محوری، ولایتمداری، انقلابی بودن، مردمی بودن، تقویت ایمان وبنیه معنوی، رعایت تقوا از خصوصیات و ویژگی‌های یک پاسدار واقعی است که برگرفته از روح و حقیقت پاسداری می‌باشد.


در پایان این مراسم به رسم یاد بود از ۸۰ نفر از پاسداران نمونه در سپاه بیت المقدس کردستان تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات