حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان، تشکیل سپاه پاسداران را در امتداد حرکت تاریخی امام حسین (علیه السلام) دانست.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۴۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محدعلی فتاحیان در جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز، گفت: واقعه عاشورا اساس و بنیان فرهنگ شهادت را در جامعه اسلامی نهادینه کرد و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز امتداد همین حرکت تاریخی اباعبدالله الحسین(علیه السلام) است.

فتاحیان در این مراسم جشن گفت: پاسدار انقلاب اسلامی باید در علم و دین‌داری سرآمد جامعه اسلامی باشد و با تبعیت کامل از ولایت فقیه تمام تلاش خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی به‌کار گیرد.

وی با بیان اینکه امام حسین(علیه السلام) و برادر بزرگوار ایشان حضرت عباس(علیه السلام) الگو و شاخص جوانان مومن مسلمان به‌خصوص پاسداران انقلاب اسلامی هستند، گفت: مأموریت سپاه تنها به عرصه نظامی محدود نمی‌شود؛ بلکه در عرصه‌های علم، فرهنگ و محرومیت‌زدایی نیز تلاش می‌کند.

این کارشناس مسایل دینی و فرهنگی، با  اشاره به استقرار جهادگران سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری در مناطق سیل زده استان لرستان و خوزستان گفت:  سپاه و بسیج در شرایط سخت کنار مردم بوده اند و امروز نیز مردم آسیب‌دیده از حوادث سیل اخیر اطمینان داشته باشند، نیروهای جهادی سپاه و بسیج تا پایان فرآیند امدادرسانی در کنار ایشان خواهند بود.

گفتنی است پایان بخش این جشن که همراه با اقامه نماز مغرب و عشا بود، مولودی خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام ) و توزیع شیرینی بود.

 

ارسال نظرات