خبرهای داغ:
مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: سیل در شهرستان الیگودرز بیشترین آسیب را به راه‌های روستایی وارد کرده و فعالیت‌های قرارگاه امدادرسانی سپاه اصفهان، بر ترمیم هر چه سریع‌تر آن‌ها متمرکز شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۷۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۳

سید حسین انوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در خصوص فعالیت‌های سپاه استان اصفهان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان لرستان اظهار کرد: هم زمان با وقوع اولین سیل در استان لرستان، سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، به عنوان معین شهرستان الیگودرز انتخاب شد و در همان روز اول، قرارگاه امدادرسانی خود را در این شهرستان ایجاد کرد.

 

 

مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه افزود: سیل در شهرستان الیگودرز بیشترین آسیب را به راه‌های روستایی وارد کرده و بر همین اساس فعالیت‌های قرارگاه امدادرسانی سپاه اصفهان، بر شناسایی راه‌های تخریب شده و ترمیم هر چه سریع‌تر آن‌ها متمرکز شد.

 

وی همچنین تصریح کرد: در خصوص تأمین نیازهای اولیه مردم منطقه نیز، اقلام اساسی مورد نیاز مردم، در قالب بسته‌های حاوی نان، آرد، برنج، مواد فاسدنشدنی، پتو و چادر به روستاهایی که راه‌های آن‌ها باز بود ارسال شد و برای رساندن این بسته‌ها به روستاهای تحت محاصره سیلاب نیز راه‌های دیگری مدنظر قرار گرفت.

 

انوری متذکر شد: وضعیت آب و هوا در الیگودرز همچنان ناپایدار است و با بارش‌های شدید، برخی از راه‌های ترمیم شده نیز مجدداً مورد هجوم سیلاب قرار گرفتند.

 

وی اعلام داشت: در حال حاضر، ترمیم راه‌های روستایی در اولویت قرار دارد و به همین منظور نیز، تجهیزات و ماشین‌آلات عمرانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) به الیگودرز انتقال داده شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها