خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: ۶۰۱ نفر از جهادگران بسیجی استان اصفهان در قالب ۳۰ گروه جهادی از شهرستان های مختلف به مناطق تحت پوشش سپاه اصفهان در استان گلستان اعزام که این افراد موفق به پاکسازی ۵۵۰ واحد مسکونی شدند.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۷۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۲

سرهنگ پاسدار احسان اله رضاپور در گفتگو با بسیج درباره آخرین اقدامات و عملکرد سپاه در منطقه روستایی آق قلا بیان کرد: از نخستین روز تحویل روستاهای شهرستان آق قلا و برخی روستاهای شهرستان های بندر ترکمن و گرگان به سپاه استان اصفهان، تا کنون از مجموع 22 روستا، 14 روستا پاکسازی کامل و تحویل مردم شدند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان ادامه داد: پاکسازی چهار روستا هم در دست اقدام است تا تحویل مردم شود و هنوز چهار روستا زیر آب است که زندگی مردم در این مناطق مختل شده؛ البته به زودی مشکلات آن ها هم مرتفع خواهد شد.

 

وی همچنین گفت: 601 نفر از جهادگران بسیجی استان اصفهان در قالب 30 گروه جهادی از شهرستان های مختلف به مناطق تحت پوشش سپاه اصفهان در استان گلستان اعزام که این افراد موفق به پاکسازی 550 واحد مسکونی شدند.

 

رضاپور در تشریح خدمات مهندسی انجام گرفته خاطر نشان کرد: تا کنون چهار دستگاه پمپ آب، 10 دستگاه کف کش، 15 دستگاه لجن کش و سه دستگاه تانکر آب در این مناطق مستقر شدند.

 

نماینده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در استان گلستان ضمن قدردانی از مردم بایت ارسال کمک های خیرخواهانه به مناطق سیل زده شمال کشور تصریح کرد: تلاش و کمک های مردم اصفهان باعث شد تا سه هزار و 800 بطری آب معدنی، 29 هزار و 768 عدد کنسرو و سایر مواد غذایی، 57 هزار و 800 قرص نان، یک هزار و 720 پتو به همراه سایر اقلام به دست مردم روستایی استان گلستان برسد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق تحت پوشش خود خبر داد و گفت: تا کنون 27 مراسم و برنامه فرهنگی در این روستاها اجرا شده که رضایت و استقبال هموطنان را در پی داشت.

 

رضاپور در پایان اظهار کرد: به همت نیروهای جهادگر بسیج استان اصفهان، پل تخریب شده که محور تردد برای روستای چن سولی در شهرستان آق قلا بود بازسازی و همچنین تعدادی سیل بند احداث شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها