خبرهای داغ:
معاون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه از روز ۱۴ فروردین تاکنون حدود ۸۰ تن اقلام در بین ۳۰۰ روستای الیگودرز توزیع شده است، گفت: روستاهای آسیب دیده از سیل اولویت ما برای توزیع اقلام مورد نیاز است.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۷۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۳
سرهنگ فخاری در گفت‌وگو با بسیج با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب به نیروهای مسلح برای کمک به سیل‌زدگان، اظهار کرد: فرمانده کل سپاه در ابلاغیه‌ای به سپاه صاحب الزمان، سپاه استان اصفهان را معین استان لرستان در شهرستان الیگودرز کرد و از ۱۴ فروردین ماه در این شهرستان مستقر هستیم.

معاون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: پس از ورود به این شهرستان، جلسات متعددی با فرمانداری و ادارات مختلف مانند هلال احمر و راهداری برگزار کردیم، از ۱۵ فروردین ماه محموله‌های کمک‌های مردمی از جمله روغن، پتو، قند و شکر، کنسروهای ماهی و لوبیا بین مردم سیل‌زده توزیع شد.

وی افزود: حدود ۳۰۰ روستا بخش های ذلقی و زز و ماهرو دو بخش جنوبی و قسمتی از بخش هایی مرکزی شهرستان الیگودرز در اثر سیل ۳۰ تا ۸۰ درصد خسارت و آسیب دیده‌اند.

سرهنگ فخاری با اشاره به خسارت دیدن اکثر جاده‌های روستاهای الیگودرز، بیان کرد: کار ما پشتیبانی و حمایت نیروهای جهادی و انتقال اقلام غذایی شامل آرد، قند، شکر و کنسرو به بخشداری‌ها و حوزه‌های بسیج این سه بخش است.

وی با بیان اینکه از روز ۱۴ فروردین تاکنون حدود ۸۰ تن اقلام در بین ۳۰۰ روستای الیگودرز توزیع شده است، تصریح کرد: روستاهای آسیب دیده از سیل اولویت ما برای توزیع اقلام مورد نیاز است.

معاون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) در پایان گفت: کمک‌های جمع آوری شده توسط مردم اصفهان به دست سیل‌زدگان روستاهای الیگودرز رسیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها