خبرهای داغ:
استاندار و مجموعه مدیران استان قزوین به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۵۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استان با فرمانده سپاه صاحب الامر و فرواندهان نواحی مختلف سپاه استان قزوین دیدار کردند.

زاهدی استاندار قزوین در این دیدار اذعان کرد: تشکیل سپاه موجب پایدار ی و ماندگاری انقلاب شد و حاصل اندیشه عمیق امام خمینی (ره) بود. سپاه نه تنها نیروی نظامی است ، بلکه در همه مواضع عمرانی ،اجتماعی و فرهنگی فعالیت دارد و یار و مددکار مردم است.

وی یادآور شد: در سیل این روزهای اخیر و طی ۴۰ سال دیدیم که ما به عنوان عوامل اجرایی هر جا نیاز داشتیم سپاه امد و کمک کرد.

استاندار قزوین افزود: با وجود اینکه خودمان در قزوین تحت تهدید بودیم ، سپاه هم به وضعیت قزوین رسیدگی می کرد و هم منطقه سیل زده سیمین شهر را پوشش میداد و معین بود.

زاهدی گفت: فعالیت سپاه و بسیج در تاریخ جنگ های دنیا بی نظیر بود ودر مقابل قوی ترین ارتش خاور میانه ایستاد و بزرگترین کارهای افندی را انجام داد. در دنیا کمتر فرماندهان ضربه می بینند ولی ما هر سال در این ۸ سال دیدیم که تعداد قابل توجهی فرمانده جان خود را تقدیم کردند.

استاندار قزوین یادآور شد: سپاه یک نهاد با برکت و حافظ این کشور  و انقلاب می باشد.

زاهدی با اشاره به تروریست نامیده شدن سپاه از سوی رییس جمهور آمریکا گفت: کسی که همه تاریخش ترور است یک سازمان نظامی شفاف شناخته شده و قانونی کشوری را تروریست می نامد، امروز امده ایم بگوییم اگر به زعم امریکا سپاه تروریست است پس همه ما را باید در این دسته بداند.

وی گفت: اگر ما با قوای نظامی در هر کشوری حضور یافته این به خاست آن کشور و طبق عرف بینالمللی بوده است.
هر جا بوده ایم درخاست قانونی سایر دول ها بوده است

سردار شاهرخی نیز در این دیدار ضمن آرزوی بهره مندی حد اکثری از الطاف الهی در ماه شعبان گفت: با مدیریت شما و همکاری همه دستگاه ها یک وحدت و همدلی بسیار هویدا در خصوص بارش اخیر در استان اتفاق افتاد که مصداق نعمت خداوند می باشد.

وی یادآور شد: برپایی باشکوه کنگره شهدا و موفقیت ما در رقم زدن این اتفاق بزرگ با همکاری و همدلی یک امید ویژه را به جامعه انتقال داد و ارزش وحدت را بار دیگر به همه نشان داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: در این سیل هم وحدت و انگیزه در استان موج میزد و تلاش ها را میدیدم که همه با همه وجود می خواستند آسیب حداقلی باشد و خدا را شکر این اتفاق جان کسی را در استان نگرفت.

وی با اشاره به بیانات ترامپ در خصوص سپاه گفت: وحدت موجب پیروزی ما است و عمل نابخردانه دشمن انسجام در ما ایجاد کرد و این انسجام عنایت ویژه خدا را به همراه دارد.

سردار شاهرخی خاطر نشان کرد: اتفاقات اخیر همدلی مردم و انسجام آنها را بیش از پیش کرده است  که این رویداد بسیار مقدس و قابل تقدیر است.

۱۰۰۴/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها