خبرهای داغ:
رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین:
نعمت اللهی تاکید کرد: سپاه یک سرمایه اجتماعی گره خورده به باور های ما است و احیا سرمایه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است چرا که ما دوران دفاع مقدس و ۸ سال جنگ تحمیلی را با همین سرمایه اداره کردیم.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۵۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام نعمت اللهی رییس سارمان تبلیغات اسلامی استان قزوین و جمعی از مسوولین این سازمان به مناسبت روز پاسدار با سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر دیدار کردند.
حجت الاسلام نعمت اللهی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: سپاه نه تنها یک نیروی نظامی بلکه نیرویی حرفه ای با اعتقاد قوی می باشد.

وی ادامه داد: به واقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاورد های گرانبهای انقلاب است که مورد توجه و اعتماد مردم می باشد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: با این سخنان علاقه مردم شریف ما نسبت به سپاه دو چندان می شود چرا که مردم به خوبی آگاهند دشمن همواره اهدافی را انتخاب می کند که بیش از هر نقطه دیگر از آن ضربه می بیند.

نعمت اللهی تاکید کرد: سپاه یک سرمایه اجتماعی گره خورده به باور های ما است و احیا سرمایه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است چرا که ما دوران دفاع مقدس و ۸ سال جنگ تحمیلی را با همین سرمایه اداره کردیم.

وی یادآور شد: همه کشورهایی که به واسطه یک قهرمان سیاسی از یوق استعمار در آمده اند با اوضاع ما متفاوت هستند چرا که امام راحل ما اندیشه ای داشتند که سیاست و اعتقادات را در کنار هم وارد زندگی مردم کرد و امروز سپاه جزئی از همین باور عمیق مردمی است.

سردار شاهرخی نیز در این دیدار ابراز کرد: اتحاد و همدلی و نیز توجه مردم به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعتماد آنها به این ارگان همگی لطف الهی می باشد.

وی گفت: سپاه خدمت رسانی به مردم و قدم برداشتن در راه اهداف انقلاب اسلامی را وظیفه خود میداند .

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: خداوند متعال دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است و هر گاه که آنها میخواهند با برنامه های خود ضربه ای به ما وارد کنند ، پاسخ عکس میگیرند و اتحاد ما را بیش از پیش می کنند.

 

۱۰۰۴/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها