خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لالی؛مصطفی فاریابی مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی به نیابت از جامعه ی فرهنگیان این شهرستان بمناسبت میلاد با سعادت امام حسین و گرامیداشت روز پاسدار در اقدامی پسندیده با دعوت از سرگرد پاسدار محمودی فرمانده سپاه ناحیه لالی در جمع مدیران و معلمان، حمایت همه جانبه ی خود و جامعه ی فرهنگیان از سپاه پاسداران و سپاهیان سرافراز و انزجار خود از اقدام نابخردانه و بقول مقام معظم رهبری،گربه رقصانی آمریکای جنایتکار را اعلام نمودند و در بیاناتی به نقش سپاه و سپاهیان در همه ی ادوار و موقعیت های مختلف علی الخصوص مجاهدت ها و جانفشانی های سپاهیان در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن در دوران سازندگی اشاره نمود.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۴۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷

در ادامه سرگرد پاسدار محمودی فرمانده سپاه ناحیه لالی، حجت الاسلام نجفی نماینده ولی فقیه لالی، سروان گوروی جانشین فرماندهی و دیگر همراهان از این اقدام ابتکاری تقدیر نمود.

سرگرد پاسدار محمودی بصورت ویژه از همراهی و همکاری مدیر آموزش و پرورش با سپاه ناحیه لالی در همه ی زمینه ها و برنامه ها تقدیر و تشکر نمود.

سرگرد پاسدار محمودی با اشاره به اقدامات سپاه در دوران انقلاب و مبارزه با گروهک های ضد انقلاب گفت: نقش درخشان سپاه و بسبج دوران دفاع مقدس، در عرصه سازندگی و عمرانی فرهنگی و امنیتی بود .

وی در ادامه به اصل ۱۵۰ و ۱۵۱ قانون اساسی وظایف سپاه در خصوص حفط انقلاب و ستاوردهای آن در حوزه های مختلف و به یاوه گویی آمریکا و حرکت نابخردانه آن در بحث ترورسیتی خوانده سپاه اشاره نمود .

در پایان به پاس حضور و وجود سپاه و همه مجاهدت ها و از خودگذشتگی های سپاه و سپاهیان،لوح تقدیر از طرف مدیر آموزش و پرورش، تقدیم فرمانده سپاه ناحیه لالی و دیگر همراهان گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها