خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین افتتاح حوزه شهدای مدافع حرم سپاه ولایت تبریز با تبریک روز پاسدار، با اشاره به اقدام اخیر امریکا، گفت: در اسلام تروریست محکوم است و سپاه پاسداران حامی همه مستضعفان جهان و خاورمیانه است و مدافعان حرم برای آزادی ارزش ها و باورهای انسان های مظلوم هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور از جان خود گذشتند.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۳۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم سپاهیان را رهروان و پیروان صالح اباعبدالله حسین(ع) و مکتب حسین ابن علی دانست و گفت: سپاهیان اقتدار ملی ایران اسلامی را به شانه هایشان کشیده اند و چهل سال  اشداء علی الکفار مصداق عملکرد سپاهیان است.

وی اظهار داشت: بسیج نیروی کارآمد میدان های ایران اسلامی است و مردم منطقه و شهر و دیار با حضور و ایجاد عرصه برای بسیج ، از آسیب ها در امان است

سردار خرم ادامه داد: بسیج به عنوان لشکر مخلص انقلاب در طول چهل سال با عملکرد خود مردم و آحاد مردم و ملتی که دلشان برای خدمت می لرزد تشکیل شده است و تنها ماموریت بسیج در جمع مردم جذب، انسجام، سازماندهی و متشکل شدن برای خدمت گذاری برای ملت و کشور است.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: اگر نیروهای مسلح در حادثه سیل اخیر ضعیف عمل می کرد و وحدت و هماهنگی وجود نداشت فاجعه ای بزرگ رخ می داد، همچنان که در کشورهای پیشرفته که دارای سیستم های دولتی و اجرایی با ساختار پیشرفته هستند ولی ماه ها عاجز هستند از جمع و جور کردن حوادث غیر مترقبه می باشند از جمله حادثه آتش سوزی در جنگل های کالیفورنیا که مجبور به سانسور خبری شدند.

سردار خرم در ادامه به عرق ملی و دینی ملت ایران اشاره و بیان کرد: سیل در بیست استان کشور اتفاق افتاد و مردم از همه اقشار سر از پا نشناخته چنانکه به شهر خودشان سیل آمده به کمک هموطنان شتافتند واین انسجام و اتحاد ارزش زیادی دارد که در سایه ارزش های پاسدار بزرگ اسلام ابا عبدالله الحسین(ع) است.

وی در ادامه امریکا را تروریست دانست و گفت: فرزندان یمنی توسط تجهیزات و سلاح های امریکایی قتل و عام می شوند که همگی نشانه های رضالت استکبار جهانی و در راس آن امریکا و اسرائیل است.

سپاه حامی همه مستضعفان جهان است

فرمانده سپاه ولایت تبریز نیز در این آیین گفت: نخستین حوزه با نام مدافعان حرم به مدت تقریبی 30 روز به مساحت 800 متر و زیربنا 230 متر به همت بسیجیان و حمایت های بی دریغ فرمانده سپاه عاشورا با هدف اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری به بهره برداری رسید.

حبیب دباغی با تأکید بر اثربخش بودن این حوزه‌ها در گسترش بسیج در جامعه گفت: با توجه به رسالت بسیج در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی بهتر به آحاد بسیجیان و عموم مردم عزیز و شریف شهر تبریز  این حوزه‌ها تشکیل شده است تا کار در بسیج با تأثیرگذاری بیشتر و اثربخشی بهتر انجام شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها