عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: ترامپ و کاخ سفید باید به خودشان اماده باش بدهند ودر فرودگاه واشنگتن جنازه سربازان خود را تحویل بگیرند.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۰۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در واکنش به قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط امریکا اظهار داشت: مشخص شد که نقشه تنظیم شده از سوی امریکایی ها، اروپایی ها، رژیم صهیونیستی و کشور‌های مرتجع منطقه برای به زانو درآوردن ایران از طریق تضعیف و انزوای سپاه پاسداران نزد افکار عمومی ملت ایران کلید خورده است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امریکایی و کشور‌های مرتجع منطقه هم، چون سعودی‌ها آسیب پذیری جدی در میدان کازار امنیتی و نظامی دارند افزود: شاهد مثال آن هم یکی دو عملیات تروریستی است که در ایران انجام دادند و جمهوری اسلامی در پاسخ به این عملیات تروریستی موشک‌های نقطه زن خود را تا چند هزار کیلومتر آن طرف‌تر پرتاب کرده و مقر تروریست‌ها را مورد هدف قرار دادند و این پیامی برای نیرو‌های امریکایی، سعودی وهم پیمانانشان در منطقه بود که نمی‌توانند با قدرت نظامی و اطلاعاتی سپاه مقابله کنند.
کریمی قدوسی تصریح کرد: راهکار آن‌ها این گونه طراحی شده بود که با دست مسئولان جمهوری اسلامی زمینه انزوا و تضعیف سپاه پاسداران را در داخل فراهم کنند و آن چیزی نبود جز کنوانسیون‌های استعماری به ویژهCFT که عملا مجموعه‌های سپاه را مورد هدف قرار می‌داد و نقش موثر نیروی قدس را در تثبیت امنیت مردم مسلمان سوریه، یمن و عراق تحت پیگرد قرار می‌داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: کنوانسیون‌های استعماری عملا سپاه را در حوزه خدمات مهندسی، پولی و بانکی، مدیریتی و به کارگیری تمام علمی کشور در حوزه عمران وآبادانی تضعیف می‌کرد بنابراین امروز کاملا دم روباه بیرون زده و در می‌یابیم که ترامپ منتظر بود پیش از اجرایی کردن این تصمیم جمهوری اسلامی به تصویب CFT، پالرمو و امثالهم اقدام کند که در این صورت شاید امریکایی‌ها این تصمیم را دیرتر اجرایی می‌کردند.
نماینده مردم مشهد یادآور شد: چرا که تصویب این کنوانسیون‌ها در مجمع تشخیص مصلحت نظام دست ترامپ را از نظر قانونی و موضع گیری باز می‌کرد و می‌توانست ادعا کند که طبق کنوانسیون‌های بین المللی و بررسی‌های صورت گرفته نیروی قدس ایران در کشور‌های مسلمان منطقه فعالیت می‌کند و عملا قواعد بین المللی را زیر پا می‌گذارد.
وی در ادامه افزود: از آنجایی که خوشبختانه این اتفاق در مجمع تشخیص مصلحت نظام رخ نداد و موضع گیری‌های دقیقی در مجمع صورت گرفت ترامپ وقت را از دست رفته دید و تصمیم خود را یک تنه اجرایی کرد.
کریمی قدوسی قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی از سوی امریکا را یانگر این موضوع دانست که امریکایی‌ها از تصویب CFT، پالرمو و دیگر کنوانسیون‌های استعماری در مجمع تشخیص مصلحت نظام ناامید شده اند. در شرایطی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از ان همه فداکاری در هشت سال دفاع مقدس در خوزستانی که غریب به ۳۰۰ هزار خون شهدای ارتش، بسیج و سپاه به زمین ریخته شده امروز همان مردان جبهه و جنگ در عرصه خدمت رسانی سرتا پا گل در حال خدمت رسانی به مردم مظلوم خوزستان، لرستان و.. هستند. 
عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید براینکه ما سپاه پاسداران را سپاه صاحب الزمان می‌دانیم گفت: عمر امثال ما در این میدان هزینه شده و با همه وجودمان سپاه را سپاه صاحب زمان می‌دانیم و این اقدام امریکا بزرگترین هدیه روز سپاه است.
نماینده مردم مشهد ادامه داد: در حالی که تمامی جنایات بشر زیر سر امریکاست، اما مشاهده می‌کنیم که این کشور سپاه پاسداران را تروریست معرفی می‌کند، اما دشمن از این به بعد خواهد دید که نفوذ سپاه در بین جوانان یمنی، عراقی، سوری، پاکستانی و.. بدون انکه سپاه نقشی داشته باشد چه بر سر منافع نامشروع امریکایی‌ها و نیرو‌های نظامی این کشور در منطقه خواهد آورد.
وی تصریح کرد: به نظرم ترامپ و کاخ سفید باید به خودشان آماده باش دهند که در فرودگاه‌های واشنگتن جنازه سربازان خود را تحویل بگیرند و انقدر درگیر این موضوع شوند که حتی فرصت بازگشت به کاخ سفید را نداشته باشند چرا که هواپیما پشت هواپیما جنازه نیرو‌های نظامی امریکا در منطقه برای ایالات متحده ارسال خواهد شد. 
کریمی قدوسی یادآور شد: از امروز به بعد تمامی سربازان امریکایی منطقه از نظر قوانین اسلام و جمهوری اسلامی و مردم منطقه تروریست هستند و تروریست‌ها باید منطقه را ترک کنند و اگر ترک نکردند خفت بار آن‌ها را بیرون خواهیم کرد و شاهد خواهیم بود در طی حماقت ترامپ به زودی منطقه از لوس وجود امریکایی‌ها پاک خواهد شد. 
عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطر نشان کرد: با بیرون راندن نیرو‌های نظامی امریکا از منطقه عملا کشور‌های مسلمان منطقه هم، چون یمن آزاد می‌شوند و عظمت، اقتدار و تمدن اسلامی در دنیا هم، چون خورشیدی خواهد درخشید.
ارسال نظرات