امام جمعه شهرستان فردیس گفت: آمریکایی ها از مجموعه سپاه و اقدامات آن به شدت عصبانی هستند، زیرا سپاه در منطقه خاورمیانه تمام طرح‌ ها و توطئه های شیطانی آنها را خنثی می کند.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۸۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس اظهار داشت : اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا در خصوص سپاه، نشانه دهنده اثرگذاری سپاه پاسداران در جهان است.

 سپاه پاسداران در منطقه توطئه های شیطانی دشمنان را خنثی می کند

وی اضافه کرد: در طول 40 سال گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش خود را در پاسداری از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس ، امنیت از مرزهای کشور و بسیج سازندگی به خوبی ایفا کرده است.

حجت الاسلام ایمانی اظهار داشت:همه ما وظیفه داریم با رفتار خود حرکات آمریکایی ها را پاسخ کوبنده دهیم و از این عزیزان تجلیل کنیم.

وی با بیان اینکه پیامبران الهی با بعد فکری و فلسفی خود جریانی ایجاد کردند و بندگی خدا را در زمین رواج دادند،افزود: انقلاب اسلامی مسیر انبیاء (ع ) را دنبال می کند و ادامه نهضت عاشورا به شمار می رود.

امام جمعه فردیس گفت: در این میان پاسداران انقلاب اسلامی مسیری را طی کردند که دلخواه آمریکا نبود.حجت الاسلام ایمانی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه یک مجموعه پاک و پای کار برای تحقق ارزش ها و آرمان های اسلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها