نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در گفتگو با بسیج:
عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: ملت ایران سپاه پاسداران را که فرزند برومند و مقتدر خودش است را حمایت می کند و سپاه هم همچنان مقتدر در صحنه خواهد ماند.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۷۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

 علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) به پاسداران و جانبازان کشور و با اشاره به اقدام جاهلانه آمریکائی‌ها مبنی بر تروریست خواندن سپاه گفت: این اقدام بسیار ناشایست آمریکائی ها در ادامه رفتار تبعیض آمیز و دوگانه ای است که نظام سلطه در طی چهار دهه در مقابل انقلاب اسلامی در رابطه با موضوع تروریست داشته اند.

وی با اشاره به تشکیل و تقویت داعش توسط آمریکائی ها افزود: همواره این اتفاق توسط نظام سلطه افتاده است، آمریکایی‌ها خودشان تروریست‌پرور هستند و همیشه در این مسیر سوابق بسیار جنایت باری را در سطح دنیا داشته اند، و با بهره‌گیری از نفوذ خود در سازمان های بین المللی و رسانه‌های بین المللی، توانسته‌اند اذهان جهانی را به سمتی سوق دهند که دیگران را متهم به تروریست بودن و حمایت از تروریست کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به کارنامه درخشان سپاه و جایگاه محبوبیت آن در بین ملت های منطقه عنوان کرد: سیاستمردان آمریکا، ملت و جریانی را که خود قربانی تروریست است و سپاه پاسداران را که مقابله کننده اصلی با تروریسم بوده را به عنوان یک سازمانی تروریستی معرفی می کند؛ در حالیکه ملت های منطقه در دهه های گذشته شاهد ایثار و حضور قاطع و مقتدرانه سپاه برای مقابله با تروریسم در عراق، افغانستان، سوریه، یمن بوده و هست.

این نماینده مردم در مجلس دهم، این اقدام را نقطه عطفی برای تقویت ملت و مسئولین دانست و تأکید کرد: قطعا مقابله به مثل و حضور همه جانبه، یکپارچه و منسجم مسئولان جمهوری اسلامی و ملت ایران با هم، این توطئه آمریکا را هم خنثی خواهد کرد.

 وی با اشاره به تصویب طرح دوفوریتی مجلس برای اقدام متقابل برابر فعاليت‌هاي تروريستي نيروهاي آمريكايي بیان داشت: امروز همه نمایندگان مجلس یکپارچه با پوشیدن لباس سبز و پر افتخار سپاه پاسداران نشان دادند که مجلس شورای اسلامی یک پارچه پشتیبان این نهاد انقلابی است.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به اینکه عملکرد سپاه همواره مورد تأیید امام و رهبری بوده و هست، تصریح کرد: سپاه سرمایه ارزشمند انقلاب اسلامی و یادگار حضرت امام(ره) است؛ جمله تاریخی ایشان که می فرمایند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود واقعیتی است که بارها و بارها در همه صحنه ها اثبات شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با بیان اینکه سپاه برخاسته از متن مردم است، گفت: ملت ایران همواره سپاه را تکیه‌گاه بسیار مطمئن و مقتدری برای خودشان دیده اند، و در همه صحنه ها و حوادث، چه صحنه های نظامی و چه صحنه های سازندگی و حمایت و خدمت به ملت از جمله همین وقایع سیل اخیر که مشاهده می کنیم؛ سپاه پاسداران با تمام توان خود در صحنه است و به ملت ایران خدمت می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه اینها نشان دهنده این است که ملت ایران سپاه پاسداران را که فرزند برومند و مقتدر خودش است را حمایت می کند و سپاه هم همچنان مقتدر در صحنه خواهد ماند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات