خبرهای داغ:
با همکاری مشترک هلال احمر و خانه مطبوعات آذربایجان شرقی؛
رئیس خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی از امضای تفاهم نامه با جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: اعضا با ارائه کارت عضویت در خانه مطبوعات و یا تهیه معرفینامه می توانند از تسهیلات پزشکی - درمانی و نیز خدمات آزمایشگاهی و پاراکلینیکی طرف قرارداد با جمعیت هلال احمر استان استفاده کنند.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۶۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسد فلاح افزود: شرایط عضویت داوطلبانه کلیه اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان در جمعیت هلال احمر استان فراهم شده است.
وی همچنین ایجاد بستر و توسعه همکاری های فیمابین را حائزاهمیت عنوان کرد و گفت: با توجه به نگاه و اهداف مشترک، فرصت و زمینه برای تشکیل تیم رسانه ای"خبرنگاران بحران" بر مبنای ایده شکل گیری انجمن خبرنگاران داوطلب هلال احمر استان ایجاد شده است.
فلاح، اجرای تورهای خبری و نیز تشکیل نشست های مطبوعاتی مشترک را از جمله مزیت های تفاهم نامه منعقده با جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد و افزود: ارائه فضای فیزیکی و تخصیص مکان آموزشی برای عملیاتی شدن برنامه های مصوب و موردنظر خانه مطبوعات توسط هلال احمر نیز پیش بینی شده است.
وی با اشاره به تمهیدات انجام گرفته میان دوطرف تفاهم نامه، از برگزاری رایگان دو دوره آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار ویژه اصحاب رسانه عضو خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی با همکاری جمعیت هلال احمر استان در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان متعهد شده است در هفته دو جلسه تایم رایگان استفاده از سالن ورزشی تحت الاختیار خود واقع در شهرک امام را جهت استفاده همکاران عضو خانه مطبوعات، برنامه ریزی و تخصیص دهد.
اسد فلاح اضافه کرد: تایم های تخصیصی بصورت جداگانه برای برادران و خواهران عضو با اعمال هماهنگی های لازم قابلیت استفاده خواهد داشت.
به گفته وی این تفاهم نامه در سه نسخه متحدالمتن و مشتمل بر ۱۱ ماده تنظیم و در تاریخ ۲۵ اسفندماه سال ۹۷ با اعتبار اولیه یکساله به امضای طرفین رسیده است.

ارسال نظرات