فرماندار بردسکن بیان داشت: کاری که دولت امریکا و شخص آقای ترامپ کرد یک حرکت بسیار ناشایست بود که نشانه تعرض آشکار به حاکمیت ملی یک کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۵۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مناسبت فرا رسیدن سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار جمعی از مسئولین ادارات شهرستان برای عرض تبریک در ناحیه مقاومت بسیج بردسکن حاضر و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه فرا رسیدن روز پاسدار را به فرماندهی و پرسنل سپاه  ناحیه تبریک گفتند.
 
امام جمعه شهرستان و هیئت همراه، فرماندار شهرستان به همراه بخشداران مرکزی، انابد و شهرآباد، ریاست اداره آموزش و پرورش و هیئت همراه، ریاست اداره کمیته امداد شهرستان و هیئت همراه از جمله مسئولینی بودند که جهت عرض تبریک در ناحیه حضور پیدا کردند.
 
دکتر قاسم پور؛ فرماندار شهرستان بردسکن ضمن تبریک این ایام؛ نامگذاری این روز به نام روز پاسدار را به جا و مناسب دانست و گفت: کاری که دولت امریکا و شخص آقای ترامپ کرد یک حرکت بسیار ناشایست بود که نشانه تعرض آشکار به حاکمیت ملی یک کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و به به عنوان نماینده دولت در شهرستان این اقدام را شدیدا محکوم می‌کنم.

وی در ادامه گفت: این دورخیز را آمریکا در سال ۱۳۹۷ انجام داد و قصد داشت انقلاب به ۴۰ سالگی خود نرسد، ولی مردم و مسئولین با یکپارچگی و انسجام بیشتری ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

قاسم پور اقدام امریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دورخیز دیگری دانست که دشمنان و در راس آن امریکا برای انتخابات پایان سال ایران برداشته تا موجبات تفرقه را در کشور به وجود آورد که به حول قوه الهی و با اتحاد و انسجام و یکپارچگی مردم و مسئولین این تیر آمریکا هم به سنگ خواهد خورد ان شاء الله.

فرماندار شهرستان بردسکن همچنین گفت: آن چه که همه ما باید به آن بپردازیم این است که همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و در هر حوزه‌ای که بخواهند آسیب بزنند سایر قوا نیز موضع خواهند گرفت و نخواهند گذاشت که دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

غفوری ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان بردسکن نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن هفته پاسدار این مناسبت را به فرماندهی و سایر پرسنل سپاه ناحیه بردسکن و همه پاسداران حریم ولایت تبریک گفت و با قرائت شعری در این مورد گفت:: این اقدام امریکا هیچ ارزشی برای مردم کشور عزیمان ایران و سایر آزادگان جهان نخواهد داشت و تنها انسجام و اتحاد و همدلی در کشور را بیشتر کرد و خواهد کرد کما این که مسئولین و نمایندگان مجلس و مردم این را نشان دادند.

جناب سرهنگ محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن نیز ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و تبریک اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار از این حرکت مسئولین شهرستان تشکر کرد و در ادامه گفت: این اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک بار دیگر نشان داد که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد و اینکه خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد که به حمد الله این اقدام امریکا باعث شد که در کشور ما حفظ و انسجام و اتحاد و همدلی بیشتری به وجود بیاید و شاهد هستیم که بزرگترین پویش مردمی در جهان را در شبکه‌های اجتماعی به وجود آمد و هم در داخل و هم در خارج پشتیبانی خود را از سپاه نشان دادند و میزان محبوبیت سپاه افزایش یافت.

حجت الاسلام والمسلمین کاردان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه بردسکن نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام و تشکر از مسئولین شهرستان ابراز کرد: سپاه در بیشتر زمینه‌ها در خط مقدم است و این را هم در ایام جنگ تحمیلی و هم در سایر موارد مثل زلزله‌ها و سیل اخیر در کشور نشان داد که بدون هیچ چشم داشتی پاسداران و بسیجیان به خدمت رسانی جهادی در مناطق سیل زده مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند. حجت الاسلام کاردان همچنین اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در پوشیدن لباس سبز پاسدار در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار با ارزش توصیف کرد و گفت:: همه با هم مردم و مسئولین پشت سر ولایت محکم ایستاده ایم و جواب محکم و کوبنده‌ای را به دشمنان دین و قران و ایران اسلامی خواهیم داد ان شاء الله.

لازم به ذکر است که در این دیدار‌ها جمعی از کارکنان ستاد ناحیه نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها