مسوول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا علیه السلام گفت: بزرگترین مولفه‌ای که سپاه پاسداران را همچون خاری در چشم دشمنان اسلان قرار داده دینمداری و مردمی بودن واخلاص این نهاد مقدس است.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۴۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حمید حمیدی فردر برنامه دیدار با امام جمعه تربت حیدریه که به مناسبت هفته پاسدار وبا حضور کارکنان سپاه ۶۱ محرم وکارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه ومسئولین نهاد‌های دولتی برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز سپاه پاسداران در اوج کمک رسانی به سیل زدگان کشور خالصانه و جانانه حضورجهادی دارد به خاطر همین روحیه ولایتمداری و دغدغه دین مداری این نهاد مقدس است که با الگو برداری از سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (علیه السلام) به یاری هموطنان شتافته است.

وی از تدین و تقوا بعنوان دومین شاخصه اصلی سپاه پاسداران عنوان کرد و افزود: بزرگترین مولفه غربی‌ها همین روحیه تدین و تقوای پاسداران است و کما اینکه حراست از انقلاب اسلامی نیازمند یک مجموعه متدین و با تقواست.

حمیدی فر به بیانینه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: دو نکته اساسی در این بیانه قابل تامل است که در مرحله نخست رهبری فرمودند: روی این بیانیه زحمت زیادی کشیدند و از نخبگان، اندیشمندان و محققان جامعه خواستند تا این بیانیه را به یک نقشه راه برای نظام اسلامی تبدیل کنند.

مسوول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (علیه السلام) گفت: دومین نکته در این بیانیه مهم معظم له آن است که ایشان همچون امام راحل که در دهه ۶۰ شمسی بر فرواشی کمونیسم و شوروی سابق تاکید داشتند رهبر معظم انقلاب در این چند سال اخیر بار‌ها و بار‌ها بر افول امریکا تاکید دارند و تحقق این وعده مستلزم کار جهادی است.

وی افزود: سومین مطلب مهم در این بیانیه که رهبری به نقل از جامعه بانک جهانی فرمودند: عدم استفاده از سرمایه انسانی و سرزمینی است و در صورتی که جمهوری اسلامی ایران بتواند با این عوامل موفق شود بعنوان دوازدهمین کشور دنیا در حوزه اقتصاد قد قامت می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها