خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا نشانگر این است که حرکت سپاه در 40 سال اخیر یک حرکت انقلابی صحیح در راستای انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۳۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳

تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا نشانگر حرکت انقلابی صحیح سپاه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در حاشیه دیدار و تجدید بیعت مدیران دستگاه‌های اجرایی با سپاه انصارالحسین(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی اظهار کرد: این اقدام نتیجه عملکرد 40 ساله سپاه است که همواره در کنار مردم، رهبری و نیروهای مسلح انجام وظیفه می‌کردند، چراکه سپاه در طی این مدت در برابر راهبردها، برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌های دشمن در منطقه ایستادگی کرد و آنها را در رسیدن به اهداف ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه تروریست خواندن سپاه نشانگر این است که حرکت سپاه در 40 سال اخیر یک حرکت انقلابی صحیح در راستای انقلاب اسلامی بود، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر دشمن از ما تعریف کرد باید بدانیم در کار شما اشکال است و اگر دشمن از ما عصبانی بود قطعا نشان دهندن حرکت در مسیر صحیح است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه دشمن از سپاه و حرکت انقلابی که در مقابل آنها ایستاده عصبانی است، به هجمه‌های اخیر دشمن علیه سپاه اشاره و عنوان کرد: به فرموده شهید بهشتی آمریکا از دست ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

وی تصریح کرد: امروز افتخار می‌کنیم که در سالروز سعادت امام حسین(ع) یک بار دیگر سپاه و بسیج و همه مردم این افتخار را دارند که با قدرت در مقابل استکبار صف‌آرایی و ایستادگی می‌کنند.

سردار مجیدی به دیدار و تجدید بیعت امروز مدیران دستگاه های دولتی با سپاه انصارالحسین(ع) اشاره و بیان کرد: در پی تروریست خواندن سپاه توسط امریکا امروز مدیران کل استان و دستگاه های اجرایی در سپاه انصارالحسین(ع) حضور یافتند و اعلام کردند که ما در کنار سپاه هستیم و ان از حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پاسداری تنها به تن کردن لباس سبز پاسداری نیست، افزود: عموم مردم و مدیران همه پاسدار انقلاب هستند و هرکسی به سهم خود از انقلاب دفاع می‌‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تروریست خواندن سپاه را موجب افزایش وحدت و همدلی بین مدیران دستگاه‌های کشور دانست و اظهار کرد: به تن کردن لباس پاسداری در صحن مجلس توسط نمایندگان و افزایش اتحاد و همدلی بین مدیران و مسئولین یک تودهنی به آمریکا و استکبار بود.

وی در خصوص اهداف آمریکا از این اقدام به ایستادگی سپاه در برابر توطئه‌های آمریکا و استکبار اشاره و تصریح کرد: آمریکا در تلاش است تا اسرائیل این جرثومه فساد را به عنوان دست نشانده خود در منطقه غرب آسیا حفظ کند که در رسیدن به این هدف سپاه مانعی جدی برای آنها است و این فرموده رهبری که تا 25 سال آینده اثری از اسرائیل باقی نمی‌ماند خود را نشان می‌دهد.

سردار مجیدی با بیان اینکه مردم پاسخ این اقدام مذبوحانه آمریکا را به خوبی می‌دهند، خاطرنشان کرد: ما به عنوان کوچکترین عضو جامعه همواره در کنار مردم بودیم و مردم در تمامی صحنه‌ها و مراحل سخت پاسخ آمریکا را به وضوح خواهند داد.

وی یادآور شد: امیدوارم این وفاق و همدلی ایجاد شده بین دستگاه‌ها و بین مردم یک بار دیگر تودهنی محکم برای آمریکا و امثال آن باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات