خبرهای داغ:
با هدف مقابله با اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی؛
جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی همدان با هدف مقابله با اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) دیدار و تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۰۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲

مدیران دستگاه‌های اجرایی همدان با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) دیدار و تجدید بیعت کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار جمعی از مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان با فرمانده و مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) دیدار و تجدید بیعت کردند.

این اقدام با هدف مقابله با اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی انجام گرفت.

در این دیدار مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی با محکوم کردن اقدام دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه، حمایت قاطع از سپاه را اعلام کردند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد همدان در این دیدار با محکوم کردن اقدام دولت آمریکا با بیان اینکه ترامپ و مسئولین آمریکا ذره‌ای درایت و هوشیاری ندارند، افزود: تروریست خواندن سپاه و تحریم آن نه تنها آسیبی به سپاه نمی‌رساند بلکه افزایش محبوبیت این نهاد انقلابی را در پی دارد.

حجت الاسلام طالقانی با بیان اینکه این اقدام آمریکا موجب افزایش محبوبیت سپاه در کشور و منطقه می‌شود، گفت: با این اقدام آمریکا موج عظیمی در کشور در جهت عرض ارادت به این نهاد انقلابی ایجاد شده است.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه این مراسم با اشاره به رسالت سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی این حرکت و اقدام آمریکا را اوج عصبانیت آنها از اقدامات انقلابی سپاه دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات