خبرهای داغ:
ترورویست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن هم در آستانه روزی که در تقویم ایران اسلامی به نام این لشکریان خدا نام گذاری شده است، نوعی اعلام جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۲۵۲۵۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ 10 هزار بانوی فعال و نخبه فرهنگی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن مقامات آمریکایی در قرار دادن « سپاه پاسداران» در لیست گروه های تروریستی، از تصمیم متقابل شورای امنیت ملی در تروریست معرفی کردن نیروهای آمریکایی در غرب آسیا، حمایت کردند.


متن این بیانیه بدین شرح است:

ترورویست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به حق یکی از بزرگترین و مقتدرین ترین نیروهای دفاعی کشور در عرصه های مختلف نظامی و فرهنگی است آن هم در آستانه روزی که در تقویم ایران اسلامی به نام این لشکریان خدا نام گذاری شده است، نوعی اعلام جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آنچه در این تصمیم ابلهانه و ماجراجوی کاخ سفید واضح است ؛ خوش خدمتی دولت ترامپ به پدر تروریسم بین المللی، اسرائیل غاصب جنایتکار است ؛ غافل از اینکه چه پیامدهایی برای دولت و حتی نیروهای نظامی مستقر آمریکا در غرب آسیا پیش خواهد آمد.

این جسارت بزر گ آمریکا در دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران، نشان از اوج دشمنی و عصبانیت توأم با شکست متفتضحانه این دولت متخصام با نظام های اسلامی در مقابل عظمت، اقتدار و پیروزی های غرورآفرین سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف مبارزه با ظلم، استکبار و استعمار جهانی در منطقه غرب آسیا دارد.

به طور قطع بازی دولت آمریکا به سردمداری ترامپ احمق درجه یک آمریکایی! با دم شیر، فقط منجر به منفور شدن و منزوی تر شدن آمریکا در عرصه بین المللی خواهد شد، چیزی که پایان کار این ابرقدرت پوشالی را سریع تر از انتظارها رقم خواهد زد و شکست های بزرگتر و نزدیک تری را برای جریان های آمریکایی – صهیونیستی و عبری – عربی به وجود خواهد آورد.

هر چند تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خشم ملت مردم ایران و دولت و نظام مقتدر آن را برانگیخت اما از آنجایی که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد در پویشی همگانی ملت ایران در دفاع از حریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همه بک صدا فریاد « من هم یک پاسدارم » را سر دادند تا دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که این نظام و مدافعان و ارتشیان آن تنها نیستند و همه یک صدا سپاهیانی مبارز در جبهه دفاع از حریم وطن در برابر دشمنان و مدافع مظلومان جهان در قبال استکبار و استعمار جهانی هستند.

این حرکت شنیع آمریکایی صهیونیستی حاوی یک پیام برای همه ملت ایران به خصوص خودشیفتگان و خواب زدگانی است که خود را سلبریتی می دانند آنهم اینکه « فراموش نکنیم این شیطان بزرگ، هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.»

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها