خبرهای داغ:
سرهگ والدی اظهار کرد: چهارمین محموله کمک های مردمی استان قزوین متشکل از نیاز های بهداشتی، درمانی، وسایل اولیه اسکان و... به مناطق سیل زده گلستان و لرستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۲۴۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

سرهنگ محرمعلی والدی معاون اجرایی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: پس از وقوع سیل در تعدادی از استانهای کشور، و با دسته بندی و تقسیم مسوولیت ها قرار بر این شد که استان قزوین معین سیمین شهر و 12 روستای اطراف آن در استان گلستان باشد.
وی ادامه داد: نیروهای استان قزوین از ابتدایی ترین لحظات پس از وقوع سیل در این مناطق حضور به هم رسانده اند و تا به امروز 40 هزار قرص نان گرم، 36 هزار بطری آب، 500 وعده غذای گرم در هر وعده ، 1000 قوطی شیر خشک و 1000 جفت چکمه بین این عزیزان توزیع کرده اند.
وی ادامه داد: امروز باید نیاز های اصلی این مناطق مورد بررسی قرار گیرد و آنچه در اولویت است به مناطق مورد نظر ارسال گردد. به همین منظور همکاران ما با بررسی هایی که داشته اند به اقلام بهداشتی، شیر خشک و علوفه دامی اشاره ویژه ای داشته اند و ما هم از مردم عزیز می خواهیم که در مورد موارد ذکر شده کمک های بیشتری داشته باشند.
این مسوول وضیح داد: پس از برآورد خرابی ها تلاش می کنیم خانه ها را باز سازی و نوسازی نماییم، بسیاری از خیرین عزیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند که پس از ثابت شدن شرایط منطقه به آن خواهیم پرداخت.
سرهنگ والدیبیان کرد: گروه های جهادی ما در مناطق سیل زده لرستان و گلستان مشغول فعالیتند، روز گذشته 40 تن از طلاب بسیجی استان قزوین در دو مرحله به مناطق خوزستان و لرستان اعزام شده اند و موکب های اربعین استان قزوین که از طریق سپاه و بسیج همواره در همایش بزرگ اربعین حضور می یافته اند نیز اعلام امادگی برای ارائه خدمت داشته اند که تلاش می کنیم زمینه حضور این عزیزان نیز فراهم آید.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه گفت: امروز 12 ماشین سنگین از استان قزوین کمک های مردم شریف را به استان های لرستان و گلستان می رسانند و در عین حال تیم های پزشکی، گروه های جهادی و متخصصین نیز برای خدمت رسانی به این مناطق اعزام می شوند.

1004/ت/30ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها