خبرهای داغ:
فرمانداراسدآباد گفت: متاسفانه نهادهای مسئول آن طور که باید به لایروبی رودخانه ها توجه نکردند و این بی توجهی باعث وارد آمدن خسارت زیادی به اراضی و دام‌های منطقه شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۲۳۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

بی‌توجهی نهادهای مسئول به لایروبی رودخانه‌‌ها خسارت‌های زیادی در اسدآباد به بار آوردکریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به وضعیت دیارسیدجمال در ایام بارندگی شدید اخیر اظهار داشت: طبق پیش بینی هواشناسی دو روز بارندگی شدید در اسدآباد در پیش بود که قبل از آغاز بارندگی‌ها با تشکیل ستاد بحران وظایف نهادها را یادآوری و برای دستگاه‌های حساس آماده باش زدیم.

وی با بیان اینکه به جز آبگرفتگی معابر در برخی نقاط پایینی شهر شاهد مشکل چندانی در سطح شهر نبودیم، بیان کرد: عمده مشکل ما در روستاها بود.

رئیس شورای تأمین اسدآباد با بیان اینکه بیشترین مشکلات ما در گوانله، نجف آباد، دولت آباد، پیرشمس الدین و نصرت آباد بود، عنوان کرد: متاسفانه نهادهای مسئول آن طور که باید به لایروبی رودخانه ها توجه نکردند و این بی توجهی باعث واردآمدن خسارت زیادی به اراضی و دام‌های منطقه شد.

وی اضافه کرد: به علت عدم توجه به تعرض به حریم رودخانه ها و لایروبی نکردن مسیل‌ها هماهنگی لازم با دادستان شهر انجام شده است تا خاطیان این موضوع به دادگاه احضار شوند.

حمیدوند بیان کرد: کاشت درخت، کشت محصولات، جاده سازی و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها مسائلی هستند که در شهرستان وجود دارد و سوال ما این است چرا نهادی که وظیفه حل این موضوع را دارد نسبت به آن بی‌تفاوت است ؟

وی عنوان کرد: در بارش‌های اخیر سه رأس دام سنگین و 300 رأس دام سبک در اسدآباد تلف شدند‌.

فرماندار اسدآباد در پایان گفت: شب یکشنبه و به‌علت جمع شدن آب در مخزن زیرزمینی در کوه‌های روستای ماوا شاهد انفجار این نقطه و ایجاد صدایی مهیب بودیم که پس از حضور اعضای ستاد بحران در محل حادثه بررسی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات