خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهید «همدانی» استان همدان خبر داد
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهید «همدانی» استان همدان گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج توسط ۴ کامیون به مناطق سیل‌زده شمال کشور و به‌ویژه شهرستان گمیشان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۲۲۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

ارسال ۴ کامیون کمک‌های مردمی از همدان به مناطق سیل‌زده شمال کشورعلی قراباغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: قرارگاه بسیج سازندگی شهید «همدانی» از ابتدای امدادرسانی خود به مردم سیل‎زده استان گلستان تا به امروز در بخش خدمات‌رسانی فعال بوده است.

وی بیان داشت: در این بخش کمک‌های جمع‌آوری شده توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج توسط ۴ کامیون به مناطق سیل‌زده شمال کشور و به‌ویژه شهرستان گمیشان ارسال شد.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهید «همدانی» استان همدان در ادامه تصریح کرد: این کمک‌ها در مقر شهید «همدانی» مستقر در بندرترکمن به‌صورت روزانه بسته‌بندی شده و به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها شامل جیره خشک از قبیل برنج، نخود، قند و چای و کنسروجات و البسه و ... است، گفت: معتقد هستیم که با توزیع این بسته‌ها به نوعی در این مناطق می‌توان زندگی را دوباره به روال عادی برگرداند.

قراباغی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها توسط تیم قرارگاه شهید «همدانی» و با همراهی معتمدین محل که توسط سپاه ناحیه گمیشان معرفی شده‌اند به مناطق سیل‌زده منتقل شده و بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

وی گفت: به مردم خوب شهر گمیشان این قول را می‌دهیم که تا رفع کامل مشکلات آنان تلاش کرده و تا روز آخر در کنار آنها خواهیم ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات