خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی برادران شهرستان تویسرکان خبر داد
مسئول بسیج دانش آموزی برادران شهرستان تویسرکان از برگزاری اردوی جهادی دانش‌آموزان تویسرکانی در مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۵۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

برگزاری اردوی جهادی دانش‌آموزان تویسرکانی در مناطق محروممسعود بیات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشار به بارش‌های شدید باران طی هفته گذشته بیان داشت: تعدادی از دانش‌آموزان تویسرکانی به مسئولیت بسیج دانش آموزی پای کار آمدند تا در یک اردوی جهادی به همشهریان خود در ترمیم و مرمت خانه‌هایشان که در مناطق محروم به علت بارش‌های شدید باران دچار آسیب شده‌اند، خدمت‌ر‌سانی کنند.

وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی 7 روزه دانش‌آموزان به همت بسیج دانش‌آموزی تویسرکان گفت: دانش‌آموزان جهادگر ما برای نخستین اردوی جهادی در سال جدید، کمک به مناطق محروم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با تأکید بر آن که اولویت در سال جاری کمک به بازسازی و بهسازی خانه‌های روستایی در معرض تخریب است، اظهار کرد: به همین علت گروه جهادی شهید «حبیبی» کار خود را در سال جاری در شهر فرسفج و روستاهای کریم آباد و قلی لاله آغاز کرده است.

مسئول بسیج دانش آموزی برادران شهرستان تویسرکان همچنین از بهسازی، زیباسازی، مرمت تعدادی از خانه‌ها و یا مدارس روستایی در چهار روستای محروم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این زمینه سال 97 ، 160 دانش‌آموز جهادگر پای کار بودند و از تعطیلات خود برای خدمت‌رسانی بهره بردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات