خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه افرادی که پا در رکاب وعده اللهی می گزارند در برابر هیچ چیز کم نمی آورند، گفت: اصحاب حسین (ع) معتقدند پذیرفتن مرگ سرخ بسیار با عزت تر از ننگ ذلت است لذا این افراد چه در لباس پاسدار، بسیج و نیروهای نظامی باشد در برابر ظلم و صهیونیست ها تا آخر ایستاده اند.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۲۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در جمع فرماندهان سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: عجین شدن سالروز میلاد امام حسین (ع) با روز پاسدار و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار زیبا و برگرفته از توجهات اللهی و اندیشه امام راحل است.

 وی با اشاره به فرمایش امام حسین (ع) که اصحاب خود را بهترین اصحاب توصیف کردند، افزود: امروز شاهد هستیم که بعداز گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی که با فراز و نشیب، تغییر رنگ و ادعاها روبه رو بودیم، اما اصحاب امام حسین(ع) در این زمان در تمام عرصه ها ثابت قدم بودند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه در زمان طاغوت اسیرانی که پاسدار بودند بیشتر از بقیه اسرا شکنجه می شدند، افزود: امروز چه صهیونیست و چه افرادی مثل ترامپ که زبان آنها را ترجمه می کند که به دنبال انتقام هستند  و سعی دارند با زور خود را مالک دنیا بدانند می دانند که اندیشه حسینی را نمی توان زیر بار ظلم برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متخصص جنگ های روانی و نظامی صهیونیست ها معتقد است که با همه قدرتی که دارد می توانیم همه را زیر بار بکشد اما شیعه مثل مرغی در اوج است که دارای دو بال سبز و سرخ است که از او حفاظت می کند و از تیر رس ما خارج است.

 وی ادامه داد: این نظریه پرداز بیان می کند که  بال سبز شیعیان مسئله انتظار، قانع نشدن به وضع موجود، منتظر فرج بودن و دنبال کردن آرمان های حق تا وصول به نتیجه است و بال سرخش، کربلا، عاشورا و امام حسین(ع) می باشد و حفاظ آن ولایت فقیه است که بالاترین مباحث فقهی و کلامی در خود جای داده است.

 آیت الله عبادی تصریح کرد: افرادی که پا در رکاب وعده اللهی می گزارند در برابر هیچ چیز کمک نمی آورند و اینها منتظران مهدی اند که معتقدند در برایر ظلم باید تا آخر ایستاد و پذیرفتن مرگ سرخ  را بسیار با عزت تر از ننگ ذلت می دانند و این پیام کربلا است.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند با نام هر دینی دیگران را به زیر سلطه خود درآورند، گفت: این عربده کشیدن ها و تبلیغات گسترده ای که دشمنان به راه انداخته اند به خاطر این است که تنها مانع برای سلطه بر جهان را اصحاب حسین(ع) می دانند و این اصحاب چه در لباس پاسدار، بسیج و نیروهای نظامی و ملت بزرگ ایران در مقابلشان ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در آزمایش اخیر که مدیریت ضعیف باعث گشت تا باران رحمت الهی به سیل تبدیل شود و چندین استان را دچار مشکلات فراوان کند، همگان مشاهده کردید که اقشار مختلف مردم با هر سلیقه و لباسی وارد صحنه شدند و به کمک سیل زندگان شتافتند و آن ها را تنها نگذاشتند.

 آیت الله عبادی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که خطاب به ملت ایران فرمودند: شما از مردم زمان رسول الله جلوترید، افزود: امروز به آن سخنان گهربار و سنجیده پی می بریم  چراکه با همه تلاش های دشمن و تبلیغات گسترده، برخی ها فکر می کردند که انقلاب ایران 40 ساله نخواهد شد اما دیدند که مردم در 22 بهمن چگونه شکوهی را خلق کردند، لذا این ها همه اندیشه عاشورایی است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به امید خدا تمامی عربده کشی های خلاف حق، عدل و قانون دشمنان به ناامیدی تبدیل خواهد شد و با سرافرازی مردم، نیروهای بسیج، سپاه و کلیه نیروهای نظامی به سمت ظهور حضرت مهدی(عج) پیش خواهیم رفت تا جامعه بشری را از زیر سلطه وحشی های زمان نجات دهیم.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها