خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج بویین میاندشت با تبریک اعیاد شعبانیه سوم شعبان ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) روز پاسدار را به تمامی پاسداران جان برکف ایران اسلامی تبریک گفت و افزود: امام حسین (ع) الگوی تمام عیار وبی بدیل پاسداران در جهات مختلف اعم از فکری،جهادی و بصیرتی است.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۱۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرگرد پاسدار محمدرحمانی فرمانده ناحیه بسیج بویین میاندشت در گفتگویی با تبریک اعیاد شعبانیه ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روزپاسدار، حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز و حضرت امام زین العابدین (ع) را به تمامی مسلمانان جهان و امت اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: روز پاسدار با الگو قرار دادن اسوه رشادت و ایثار، امام حسین (ع)، به این نام ملقب شده است و به‌همین‌دلیل روز تحقق پاسدارى از اسلام، حقیقت و مکتب الهى و تبلور دفاع از اهداف و ارزش‌هاى متعالى اسلامى است.
سرگرد رحمانی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامى باید با الگوپذیرى از شخصیت و رفتار امام شهیدان هم از لحاظ معنوى و هم از لحاظ عملکرد نظامى، آمادگى و رشد کامل را داشته باشند گفت: روز پاسدار، روز بزرگداشت جان نثارى و ایثار در راه دین و ارزش‌هاى الهى است.
وی ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) وروز جانباز را به عموم مسلمانان جهان به ویژه جانبازان عزیز ایران اسلامی تبریک گفت و خاطر نشان کرد: حضرت ابالفضل العباس (ع)، بزرگ جانباز راه ولایت است.
رحمانی با بیان اینکه جانبازان ایران اسلامی شهدای زنده ۸ سال دفاع مقدس هستند که سالیان سال با درد و  رنج و جراحات ناشی از جانبازی دچارشده اندافزود وظیفه مانسبت به این قشر عزیز خدمت به جانبازان است که نباید فراموش شود.
سرگرد رحمانی باتوجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان رونق تولیداشاره کرد و گفت: یکی از مولفه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی، احیای تولید و احصا موانع آن در کشور می‌باشد.
سرگرد رحمانی در پایان گفت: سپاه نهادى نظامى فرهنگى است که در جهت اهداف و آرمان‌هاى والاى انقلاب اسلامى بى‌وقفه فعالیت مى‌کند و دامنه این اهداف و آرمان‌ها تا زمان حکومت عدل جهانى امام مهدى (عج) گسترده است و بدین لحاظ سپاه در افقى فرازمند، داراى آرمان‌هاى مکتبى، انسانى و جهانشمول است که همیشه حرکت خود را بدان سوى جهت مى‌دهد.

ارسال نظرات