خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و وروز پاسدار؛
به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و وروز پاسدار و گرامیداشت روز پاسدار در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز، در مراسمی دو نفر از پاسداران نمونه تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۱۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در مراسمی به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و وروز پاسدار و گرامیداشت روز پاسدار در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز، دو نفر از پاسداران نمونه تجلیل شدند.

در این مراسم، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به اینکه پاسداری برگرفته از امام حسین (ع)  شغل نیست یک مسئولیت برای حراست همه جانبه از انقلاب اسلامی است گفت: عصبانیت دشمنان از سپاه بواسطه این است که سپاه خیمه انقلاب است و بعداز ولایت سپاه آماج ددمنشی هاست .

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: سپاه از ارزشهای انقلاب کوتاه نمی آید رسالت سپاه به حقوق و امکانان نیست حتی اگر امکانات نداشته باشد ماموریتش توقف ندارد.

وی با اشاره به اینکه کارنامه سپاه در زمینه اقتصاد کشور درخشان است افزود: ایجاد پالایشگاه ، سد سازی ، تونل ، ستاره خلیج فارس در تولید بنزین اینها غیراز خدمت در تامین امنیت و دفاعی است و امروز سپاه درچشم مردم عزیر است ، امروز اکثر فرماندهان سپاه در مناطق سیل زده هستند زمانی که این نهاد انقلابی برای خدمت به مردم آستین بالا می زند دشمنان این نهاد را گروه تروریستی اعلام می کند واین خاری در چشم دشمنان است .

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: در منطقه سیل زده لرستان به اذعان نمایندگان استان لرستان اگر طی چند سال تاخیر سد سازی انجام گرفته بود امروز شاهد این قدر حجم خرابی نبود واین بواسطه نبود رومیه جهادی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها