امام جمعه بیجار در جمع پاسداران بیجار گفت: یکی از مهمترین اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مدیریت تفکر انقلابی در جهان اسلام است که موجب عصبانیت آمریکا شده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۹۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام مرادی صبح امروز در جمع پاسداران شهرستان بیجار با تبریک اعیاد سعید شعبانیه و تولد امام حسین بزرگ پاسدار دین اسلام و روز پاسدار اظهار داشت:امروز با توجه به سخنان سخیفانه دشمن اول انقلاب و اسلام تمام عشق‌ها و اراده‌ها به سمت سپاه معطوف گشته است.

وی با بیان اینکه ما در آغاز تشکیل انقلاب اسلامی ایران یک ربنا الله گفته ایم، افزود: هدف اصلی تشکیل انقلاب اسلامی ایران، سرنگونی نظام سلطه در جهان است.

خطیب جمعه بیجار گفت: رها سازی همه مظلومان جهان، سرنگونی ظلم، سرنگونی رژیم غاصب صهیونیست و شکست هیمنه دشمنان داخلی و خارجی از دیگر اهداف مهم تشکیل انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام مرادی ضمن محکوم کردن اقدامات سخیفانه دولت منفور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: هدف آن‌ها انشقاق و تفرقه در بدنه کشورمان است، اما آمریکا و نوکرانش بدانند از امروز عشق و علاقه مردم به سپاه بیشتر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در طول انقلاب اسلامی ایران بار اول نیست که آمریکا به دشمنی با انقلاب و سپاه پاسداران برخواسته، اعلام کرد: تحریم انقلاب اسلامی ایران و سپاه پاسداران در همان روز‌های اول تشکیل انقلاب را فراموش نکرده ایم و با پیشرفت‌های که این نهاد انقلابی برخواسته از دل مردم انجام می‌دهد انتظار بیشتری از نظام سلطه نداریم.

امام جمعه بیجار ادامه داد: یادمان نرفته آمریکای جهانخوار داعش را برای سرنگونی انقلاب اسلامی وارد منطقه کرده بود، اما با صلابت سردار سلیمانی و سپاه قدس در همان کشور‌های سوریه و عراق از بین رفتند و داغ رسیدن آن‌ها به ایران بر دل آمریکا و کشور‌های سلطه ماند.

به گفته امام جمعه بیجار:سپاه پاسداران یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مولود و تربیت یافته این انقلاب است که در طول چهل سال گذشته چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمینه‌های سازندگی، عمرانی و اردو‌های جهادی و در هر جایی که نظام اسلامی نیاز به حضورشان داشته حاضر شدند و به نظام و انقلاب خالصانه خدمت کردند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت تفکر انقلابی جهان اسلام به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است، گفت: اقدام رذیلانه و ننگین آمریکای جنایتکار در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک سازمان تروریستی جنایت دیگری است که بر پرونده سیاه آمریکا افزوده شد، اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: فضلیت سپاه با اهانت‌ها از بین رفتنی نیست.

خطیب جمعه بیجار تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی ایران افتخار می‌کنند فرمانده‌ای مانند مقام عظمای ولایت که در دوران دفاع مقدس لباس سبز پاسداری بر تن داشت، دارند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات