خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خبر داد:
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، اختتامیه جشنواره ملی عکس ایثار و نمایشگاه بداهه نویسی مشق ایثار در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۹۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس سیدعلی محمدی ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: به همین مناسبت برنامه های متنوع فرهنگی در استان فارس اجرا می شود و مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس ایثار و تجلیل از نفرات برتر، 25 فروردین در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار خواهدشد.

این مقام مسئول بیان کرد: جشنواره ملی عکس ایثار به مناسبت روز «بزرگداشت شهدا» با موضوعات ایثار اجتماعی، ایثار در خانواده و ایثار در محل کار برگزار  و یکهزار و 300 اثر از 160 هنرمند از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

محمدی عنوان کرد: از میان آثار ارسالی 50 اثر از 39 هنرمند انتخاب شد که از 25 تا 30 فروردین در نمایشگاه عکس ایثار واقع در در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس به نمایش گذاشته می شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین گفت: نمایشگاه خوشنویسی برگزیدگان مسابقه بداهه نویسی مشق ایثار نیز 21 تا 27 فروردین در نگارخانه باغ ملی شیراز برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها