رونق تولید همراه با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

عباس زاهدی افزود: باید شعارها را در این سال که رونق تولید از طرف مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا نامگذاری شده به شعور  تبدیل کرد. که چراغ این هدف بزرگ تبیین و ترسیم راهکارهای عملی برای اجرای گام دوم انقلاب است
کد خبر: ۹۱۲۵۰۷۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, در گذر زمان و روزگار به روزی می رسیم که به مناسبت تولد بهترین های نسل بشر و نزدیکترین مخلوقات به خداوند متعال از سلاله پاک حضرت زهرا سلام الله علیها و مولی الموحدین امام علی علیه السلام؛ حضرت امام حسین علیه السلام روز پاسدار نامگذاری شده است.

چه وجه تسمیه و نامگذاری مبارکی؛ مبارک باشد برای پاسداران حقیقی انقلاب اسلامی علی الخصوص پرچمدار این پاسداری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی و همه آحاد ملت شریف و شهید داده ایران اسلامی و جهان اسلام چه سال خوبی شد در اولین روز های آن پر از اعیاد موفور سرور و مبارک و شادی اهل بیت پیامبر عظیم الشأن باید شعارها را در این سال که رونق تولید از طرف مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا نامگذاری شده به شعور  تبدیل کرد. که چراغ این هدف بزرگ تبیین و ترسیم راهکارهای عملی برای اجرای گام دوم انقلاب است که ان شاءالله سپاه ناحیه کوهبنان با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه و دستگاه های متولی در شهرستان با جدیت این امر مهم را در دستور کار قرار داده ضمنا اعلام آمادگی دارد   در کنار مردم سیل زده کشور باشد  و با همه توان به آنها کمک خواهد شد تا تلخی حوادث غیر مترقبه به همدلی و همزبانی تبدیل شود. همچنین در پایان روز جانباز را به همه جانبازان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار