فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حماقت دوباره دولت ترامپ خللی در خدمات‌رسانی سپاه ایجاد نمی‌کند و بزرگ‌ترین نیروی مردمی دنیا در خدمت مستضعفان است.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۳۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
سرهنگ حمید دامغانی در پلدختر استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان ، در واکنش به تصمیم کاخ سفید و دولت مستأصل ترامپ مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های به‌اصطلاح تروریستی، این اقدام احتمالی آمریکا را محکوم کرد.
وی گفت: اعلام آمریکایی‌ها مبنی بر گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های به‌اصطلاح تروریستی نشان‌دهنده عمق زبونی و ناتوانی دولت این کشور در مواجهه با قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و سطح جهان است.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: دولت‌مردان آمریکایی با ارتکاب جنایاتی بی‌شمار در اکثر نقاط جهان، دستانشان به خون میلیون‌ها انسان مظلوم و بی‌دفاع آغشته است و در این شرایط رو به زوال، بزرگ‌ترین نیروی مردمی دنیا را به‌زعم خود تروریست می‌خوانند.
دامغانی بیان کرد: امروز باید بررسی کرد که دولت آمریکا در شرایطی که حتی مردم این کشور نیز ترامپ را قبول نداشته و او را عامل ریختن خون کودکان و خردسالان در منطقه خاورمیانه و سایر نقاط جهان می‌دانند، چگونه صلاحیت دارد نهاد برآمده از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند؟
وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ آرمان‌های والای انقلاب و مدافعان مظلومان و مستضعفان بوده و بزرگ‌ترین نیروی مردمی دنیا به شمار می‌رود و بهتر است دولت آمریکا و ترامپ امروز به سؤالات متعدد افکار عمومی دنیا پاسخ دهند و پاسخگوی جنایات خود در ویتنام، فلسطین، بحرین، عراق، سوریه، یمن و سایر کشورهای جهان باشند.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: بیانیه کاخ سفید علیه سپاه پاسداران نه‌تنها خللی در خدمات‌رسانی بی‌وقفه سپاه پاسداران ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه عاملی برای تقویت روحیه نیروهای جان‌برکف مردم ایران می‌شود.
دامغانی تصویب این بیانیه آمریکایی‌ها را نقطه آغاز حماقتی دوباره از سوی ترامپ، دولتمردان و سیاسیون این کشور توصیف کرد و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا از اشغالگری صهیونیست‌ها در جولان و کرانه باختری حمایت می‌کند و سازمان ملل متحد هم هیچ واکنش مؤثری در این باره ندارد و چنین دولتی، نیرویی قانونی و مردمی را که در همه احوال در خدمت مردم کشورش است، تروریست می‌خواند و این دوگانگی قابل هضم نیست.
وی اظهار کرد: آمریکا امروز اعتبار و ارزش خود را در عرصه بین‌المللی و میان ملت‌ها از دست داده و در کشور خود نیز با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه است و به روش‌های مختلف می‌خواهد اذهان عمومی مردم جهان را به سمت دیگری منحرف کند.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان، ادعای بی‌ارزش دولت ترامپ درباره تروریستی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز وحدت همه نیروهای درون کشور و تشدید حمایت‌های عمومی از این نیروی مخلص دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و خصم خاصمان و کید کینه‌توزان خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.
دامغانی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب‌الله لبنان بدون تردید محور مقاومت و همراه در میدان مبارزه با محور شرارت یعنی آمریکای جهانخوار، صهیونیست‌های اشغالگر و تروریست‌های وارداتی به منطقه پیروز و سرافراز خواهند بود.
وی گفت: بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی، سپاه پاسداران برای ادامه نقش خود در حفاظت و نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن با قدرت پیش می‌رود و آمریکا نیز نظاره‌گر این پیشروی و توفیقات آتی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری بسیج، با اعلام وزیر امور خارجه آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فهرست سازمان‌های به‌اصطلاح تروریستی خارجی وزارت خارجه آمریکا افزوده شد. کنگره آمریکا ظرف هفت روز آینده می‌تواند جلوی این اقدام را بگیرد اما اگر یک هفته بگذرد، این اقدام اجرایی خواهد شد.
این اولین بار در تاریخ ایالات متحده آمریکاست که واشنگتن اقدام به تروریست خواندن نیروهای نظامی رسمی یک کشور دیگر می‌کند.
شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران نیز در بیانیه‌ای، رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» اعلام کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها