فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ؛

اقدامات سپاه موجب یاس و نوامیدی دشمنان می شود

ابوحمزه اظهار داشت : سپاه تکالیف و وظیفه های خود را به خوبی انجام می دهد؛ حرکت های سپاه برای دوستان انقلاب باعث اقتدار و عزت و برای دشمنان یاس و نوامیدی به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۱۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگویی  ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت : ولادت امام حسین (ع) را به همه پاسداران حریم امامت و ولایت تبریک عرض می کنم و امیدواریم با بهره گیری از انفاس نورانی امام حسین(ع) همگی بتوانیم راه و هدف آن بزرگوار را در وظایف و تکالیف خود به بهترین وجه انجام دهیم .

وی در رابطه با فلسفه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : امام خمینی (ره) بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به نوع نگاه نافذ، عمیق و گسترده دستور تشکیل کمیته های انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نهادها را دادند.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود  : در ۲۰۰ سال اخیر نهضت های گوناگونی توسط روحانیت به وجود آمدند که محور و ماهیت این نهضت ها همگی اسلام بود اما سه جریان استبداد داخلی، استعمار خارجی و روشن فکرهای غرب زده زمینه شکست این نهضت ها را ایجاد می کردند و دچار شکست می شدند.

ابوحمزه عنوان داشت : امام راحل با درک عمیق نسبت به تاریخ معاصر ایران به این جمع بندی رسیدند که باید یک نهاد و ارگانی به حفاظت و حراست از نهضت انقلاب اسلامی بپردازد بنابراین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دادند.

وی با بیان این که در قانون اساسی وظیفه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ بیان کرد : در طول بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب با وجود همه فراز و فرودها سپاه پاسداران توانسته به بهترین وجه وظیفه و تکلیف خود را انجام دهد.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد : این که دشمنان در خارج و عوامل آن ها در داخل نسبت به سپاه توطئه می کنند به نقش سپاه در انقلاب اسلامی بر می گردد زیرا تمام راهبردها و سیاست های امام و رهبری را به کمک مردم در قالب بسیج انجام می دهد .

  ابوحمزه تشریح کرد : سپاه در همه عرصه ها از جمله نظامی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی، علمی، هنری و دفاع از نهضت های آزادی بخش نقش دارد و حضوری فعال در کشورهایی همچون سوریه، عراق و سایر بلاد اسلامی و فتنه های ۷۸و ۸۸  در برخورد با توطئه گران داشته است.

وی افزود : گستردگی فعالیت سپاه درعرصه های گوناگون در دفاع از انقلاب در منطقه و فرامنطقه سبب شده تا دشمنان اسلام با انواع مختلف سعی کنند با برچسب توهین و تحقیر سایر موضوعات نقش کلیدی سپاه در عرصه ها ی مختلف را زیر سوال ببرند .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در رابطه با نقش آفرینی سپاه در مناطق سیل زده ابراز داشت : اکنون ۲۲ استان کشور درگیر سیل هستند و سپاه اولین نهادی است که از همان روزهای ابتدایی سال در تمامی استان ها در جهت ایجاد آرامش، استقرار بیمارستان صحرایی و اسکان و کمک به مردم حضور داشته است .

ابوحمزه با اشاره به این که سپاه در همه عرصه ها به نقش خود که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند بسیار آگاه است خاطر نشان کرد  : تکالیف و وظیفه های خود را به خوبی انجام می دهد؛ حرکت های سپاه برای دوستان انقلاب باعث اقتدار و عزت و برای دشمنان یاس و نوامیدی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار