معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در استان سمنان حدود ۳۶۳ هزار نفر زائر، حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری استان سمنان را زیارت کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۰۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سید ایمان موسوی فر اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سال جدید و در زمان اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان استان سمنان، حدود ۳۶۳ هزار نفر به زیارت آستان مقدس امامزادگان استان مشرف شدند.
وی افزود: پس از فرا رسیدن زمان اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری نسبت به آماده سازی ۵۳ بقعه متبرکه و امامزاده در سطح استان برای میزبانی از طرح نوروزی آرامش بهاری اقدام شد تا بتوانیم خدمات رفاهی و فرهنگی مطلوبی به زائران و مجاوران حرم امامزادگان ارائه دهیم.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: در طول اجرای طرح آرامش بهاری حدود ۶۸۵ نفر شامل همکاران اداره کل اوقاف و امور خیریه در سطح استان، هیات امنا، خادمان و اعضای مراکز فرهنگی و قرآنی و مبلغین بومی و اعزامی از قم استفاده شده است.
طرح آرامش بهاری به مناسبت فرارسیدن سال نو همزمان با سراسر کشور، از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ در ۵۳ بقعه متبرکه و امامزاده استان سمنان اجرا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها