روح الله سلیمانی مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا استان کرمان اظهار داشت : بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه الزهرا یک بیمارستان تخصصی با ظرفیت 32 تخت و قابل ارتقا به 64 تخت می باشد که امروز 20 فروردین ماه عازم خوزستان میشود.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۰۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به  گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  روح الله سلیمانی مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا استان کرمان در خصوص اعزام بیمارستان صحرایی به مناطق سیل زده اظهار داشت : بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه الزهرا یک بیمارستان تخصصی با ظرفیت 32   تخت و قابل ارتقا به 64 تخت می باشد که امروز 20 فروردین ماه عازم خوزستان میشود. 

سلیمانی افزود : بیمارستان صحرایی یک بیمارستان کامل شامل بخشهای بستری ، اورژانس ، اتاق عمل ، آی سی یو ، سی سی یو ، و بخشهای کارهای کلنیک مثل بخش تصویر برداری ، آزمایشگاه و داندانپزشکی است.

مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا گفت : با توجه به اینکه استان کرمان به عنوان یکی از استانهای معین خوزستان معرفی شده است این بیمارستان به خوزستان اعزام می شود تا خدمات بهداشتی و درمانی را در خوزستان و مردم سیل زده ارائه دهیم.

 سلیمانی   تصریح کرد  : 60 نفر کادر درمانی  و لجستیک بیمارستان به همراه 8دستگاه اتوبوس جهت ارائه خدمات اعزام می شود.

وی افزود: با توجه به بحرانی بودن منطقه این بیمارستان در خصوص سیستم‌های ارتباطی، آب و برق کاملاً خودکفا و مستقل است و بر اساس تصمیمات ستاد بحران خوزستان تا زمانی که نیاز باشد در منطقه حضور داریم.

رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) خاطر نشان کرد : بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا (س) آمادگی دارد که حداکثر بین یک تا دو ماه ارائه خدمت کند.

 


 

 
ارسال نظرات