فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: پاسداران وطن که دارای شاخصه و ویژگی ولایتمداری، بصیرت، روحیه جهادی و ایثارگری هستند، همواره گره گشا در امور بوده و اسلام و انقلاب را از گزند دشمنان حفاظت کرده اند.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۰۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

سرهنگ پاسدار حسن فضلی، فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش گفت: پاسداران وطن دارای شاخصه و ویژگی ولایتمداری، بصیرت، روحیه جهادی و ایثارگری هستند،که همواره گره گشا در امور بوده و اسلام و انقلاب را از گزند دشمنان حفاظت کرده اند.

وی افزود: دشمنان اسلام و کشور از خدمات و تلاش های پاسداران وطن در هراس بوده و هستند و همواره با ترفندهای مختلف تلاش کرده اند سپاه و بسیج را در نگاه مردم ایران و دنیا بد جلوه دهند که اقدام اخیر سران مستکبر آمریکایی در خصوص تروریستی خواندن سپاه از عمق کینه دشمنان به ملت و خدمتگذاران ملت حکایت دارد که نمی توانند خدمات ارزشمند پاسداران وطن را ببینند.

سرهنگ فضلی ادامه داد: پاسداران وطن در گام دوم انقلاب نیز به مانند چهار دهه اخیر از سالهای انقلاب یاور و پشتیبان رهبری و ملت بزرگ ایران خواهند بود و به کوری چشم دشمنان اهداف والا و متعالی اسلام و انقلاب را در دنیا محقق می سازند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش در پایان اظهار داشت: پاسداران وطن همانگونه که در عرصه های مختلف خدماتی و محرومیت زدائی توانسته اند موثر عمل کنند در رونق تولید و تحقق شعار امسال نیز نقشی تاثیرگذار خواهند داشت و با حضور مقتدرانه و شجاعانه به تولید و شکوفائی اقتصادی رونق می بخشند.
ارسال نظرات