ماموستای اهل سنت کردستان؛

شکست داعش و دفع ترور موجب نفرت آمریکا از سپاه شده است

ماموستای اهل سنت کردستان گفت: شکست داعش و سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه و تاثیر گذاری سپاه در دفع گروه‌های تروریستی و تکفیری وهمچنین قدرت محور مقاومت اسلامی باعث تنفر آمریکا و کاخ سفید از سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۹۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  ماموستا عبدالسلام محمدی از علمای اهل سنت کردستان در مورد اقدام اخیر کاخ سفید و قرار دادن نیرو‌های مخلص و انقلابی سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا عنوان کرد: اهداف و منویات نظام مقدس انقلاب اسلامی در تضاد و تقابل با ماهیت استکباری آمریکا و نظام سلطه است به همین دلیل هرچه مربوط به نظام اسلامی است را تروریسم می‌داند.


وی افزود: سپاه پاسداران در زمره نیرو‌های مخلص انقلاب اسلامی است و از ملت و انقلاب برخاسته و منشا تحولات اخیر منطقه‌ای می‌باشد. شکست داعش و سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه و تاثیر گذاری سپاه در دفع گروه‌های تروریستی و تکفیری وهمچنین قدرت محور مقاومت اسلامی باعث تنفر آمریکا و کاخ سفید از سپاه پاسداران است.

ماموستا محمدی ادامه داد: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی قدرتمند و مقتدر منطقه با مشخصه‌های اخلاص، خدمت و پیروی ولایت با اقتدار کامل در کنار سایر نیرو‌های نظامی کشور نقش ارزنده‌ای در دفع فتنه‌ها و تقابل با توطئه‌های دشمن در تمام عرصه‌ها دارد.


این ماموستای اهل سنت تصریح کرد: خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول بدو انقلاب تاکنون بسیار قابل تقدیر و این نهاد انقلابی در دل ملت ایران جای دارد و پشتیوان نظام اسلامی است.

ماموستا محمدی عنوان کرد: دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران و نیرو‌های مقتدر نظامی از جمله سپاه پاسداران در جهت خوش خدمتی به صهیونیسم جهانی و اسرائیل است.

قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی توسط نظام سلطه هیچ تاثیری در کم کردن محبوبیت این نیروی مخلص انقلابی در دل ملت ایران نخواهد داشت واین دشمنی‌ها استقامت، صلابت و صداقت این نهاد مقتدر انقلابی را بیان می‌کند.


سپاه پاسداران امروز خار چشم استکبار جهانی است و این دشمنی‌ها و عداوت‌ها بخاطر تاثیرگذاری این نیروی مخلص انقلابی است.
 
منبع :کرد تودی
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات