خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی فارس:
فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی فارس، پیام شهدا را حفاظت و پاسداری از اسلام و قرآن و جانفشانی و شهادت‌طلبی در راه اعتلای انقلاب اسلامی و تحقق اهداف مقدس آنان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۶۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، میرجلال موسوی، فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی فارس امروز، ۱۹ فروردین‌ماه در دیدار با خانواده شهید استوار دوم امیر منیری با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های این عزیزان، گفت: تكریم خانواده‌های معظم شهدا اقدامی ارزشی و معنوی و مصداق پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی، پیام شهدا را حفاظت و پاسداری از اسلام و قرآن و جانفشانی و شهادت‌طلبی در راه اعتلای انقلاب اسلامی و تحقق اهداف مقدس آنان عنوان كرد و افزود: سربلندی و آرامش ملّت ایران و اقتدار و صلابت جهانی انقلاب اسلامی، ثمره جانفشانی و ایثارگری شهدا است.

فرمانده یگان ویژه استان فارس بیان كرد: شهدای ما سرمایه‌های ارزشمند و نماد اقتدار و ایثار و مجاهدت در راه خدا هستند که با فداكاری خود به انقلاب اسلامی ایران و مردم عزت و عظمت بخشیدند و فرهنگ غنی شهادت و ایثار را در جامعه اسلامی گسترش دادند.

موسوی یادآور شد: ما باید همواره در خاطر داشته باشیم که امنیت و آرامش كنونی جامعه، مرهون خون شهدا است و ملت ایران با حضور پرشور خود در عرصه‌های مختلف نشان دادند که راه شهدا را ادامه خواهند داد و در این مسیر از هیچ ابر قدرتی هراس نخواهند داشت.

رئیس پلیس ویژه استان فارس در خاتمه مهم‌ترین پیام شهدا را حمایت از ولایت فقیه دانست و افزود: سبزپوشان عرصه نظم و امنیت با سرمشق از این ستارگان درخشان، همواره در راه پاسداری از آرمان‌های آنان گام برداشته و در راه ایجاد نظم و امنیت ذره‌ای کوتاهی نخواهند کرد؛ زیرا خود را مدیون شهدا و رهروان راستین باب شهادت می‌دانند.

یادآور می‌شود، شهید امیر منیری در سال ۸۲ در درگیری مسلح به دست اشرار در منطقه سمیرم استان اصفهان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها