خبرهای داغ:
نمایشگاه عکس جلوه‌های ایثار در سیل شیراز با به نمایش گذاشتن ۳۰ عکس منتخب از عکاسان خبری استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۵۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نمایشگاه عکس جلوه‌های ایثار در سیل شیراز با به نمایش گذاشتن ۳۰ عکس منتخب از عکاسان خبری استان فارس برگزار می‌شود.

سیل شیراز در 5فروردین ماه جاری، اگرچه تبعات و خسارات سنگینی در پی داشت، اما همراهی، همدلی و ایثار و مهممان نوازی شیرازی ها را به خوبی به نمایش گذاشت که این همدلی ها در محله های سیل زده، همچنان ادامه دارد.

همدلی مردم شیراز با همشهریان و هموطنانشان در آغازین روزهای سال نو، نشان از بزرگی و عظمت روح ایرانیانی دارد که در همیشه تاریخ، جاودانه خواهد ماند و نسل به نسل منتقل می شود.

عکاسان خبری استان فارس با به تصویر کشیدن این ایثار، مهمان‌نوازی و همدردی مردم را برای همیشه ماندگار کردند و در همین راستا نمایشگاه عکس جلوه‌های ایثار در سیل شیراز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه همزمان با اختتامیه جشنواره ملی عکس ایثار در نگارخانه مرکز  اسناد و کتابخانه ملی استان فارس برگزار می‌شود و 30 اثر منتخب از عکاسان استان به نمایش گذاشته می‌شود.

عکس‌های این نمایشگاه متعلق به رضا قادری، محمدرضا دهداری، امین برنجکار، احمدرضا مداح، امیر صادقیان، احمدرضا بابلی، عرفان سامان‌فر،  میلاد پناهی، شیوا عطاران، فاطمه مداح، الهه پورحسین و فرزانه چخماق‌ساز است.

عکس‌های مربوط به جلوه‌های ایثار در سیل از 25  تا 30  فروردین  در نگارخانه مرکز  اسناد و کتابخانه ملی  به نمایش گذاشته می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها