مراسم جشن اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار در سپاه ناحیه بردسکن برگزار شد

مراسم جشن اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار با حضور کارکنان سپاه ناحیه بردسکن و پیشکسوتان این شهرستان در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۵۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  در این مراسم سرهنگ پاسدار محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم خدمت همکاران و پیشکسوتان عزیز، اشاره‌ای به حادثه سیل اخیر در برخی از استان‌ها نمود و گفت: اگرچه  این سیل خساراتی به بار آورد، ولی دارای منفعت‌های زیادی هم هست.
 
وی از اعلام آمادگی ناحیه در صورت نیاز به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل زده خبر داد.
 
در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین سلیمی به عنوان سخنران جلسه اشاراتی به تاریخ ولادت امام حسین (ع) داشت و در ادامه به شاخص‌های بصیرت اشاره کرد و گفت: اولین شاخص بصیرت آسیب شناسی است که نمونه‌های بسیاری از ان در تاریخ وجود دارد. 
 
حجت الاسلام سلیمی؛ اقدام به موقع را دومین شاخصه بصیرت بیان کرد و گفت: برای این که انسانی بصیرت داشته باشد آسیب شناسی تنها نمی‌تواند کاری بکند لذا کسی که آسیب شناسی می‌کند باید اقدام به موقع هم داشته باشد و هزینه دادن و خستگی ناپذیری سومین شاخصه بصیرت است.
 
وی بیان داشت: حضرت امام (ره) تا زمانی که انقلاب را به مرحله پیروزی رساند هزینه‌های زیادی را داد و مشکلات بسیار زیادی را متحمل شد، ولی با روحیه خستگی ناپذیری و توکل بر خدا به کار خود ادامه داد و در نهایت به پیروزی انقلاب ختم شد.
 
سلیمی در ادامه گفت: بعضی مواقع باید از جان و مال خودمان در راه دین بدهیم همان کاری که اصحاب امام حسین (ع) در واقعه کربلا انجام دادند و در دوران انقلاب افرادی مثل شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید مطهری و ... و در عصر حاضر شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم و همچنین شهدای هسته‌ای انجام دادند.

مولودی خوانی و شعر خوانی نیز از جمله برنامه‌های این مراسم بود که توسط مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها