بیانیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت روز پاسدار

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بیانیه ای سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع ) - روز پاسدار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۳۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بیانیه ای سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع ) - روز پاسدار را تبریک گفت.

بیانیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت روز پاسدار

در این بیانیه آمده است:

نامگذاری زادروز حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بعنوان روز پاسدار توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نشان از تدبیر حکیمانه ایشان و تکریم فضیلت‌های این نهاد مقدس و بیانگر این حقیقت است که فرزندان غیور ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در صحنه مأموریت‌های خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند. 

تاریخ ایران اسلامی یادآور روزهای بزرگ و پرافتخار و لحظه‌های حساس و سرنوشت‌سازی است که بر پیشانی آن نام سربازان و پاسداران حضرت روح الله می درخشد. پاسدارانی که در تبعیت از ولی فقیه و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) با ایمان و عمل انقلابی، بصیرت نافذ و شجاعت و سلحشوری کم نظیر، جبهه دشمنان انقلاب اسلامی را طی ۴۰ سال گذشته مات و مبهوت نقش آفرینی های شگفت آور خود ساخته‌اند.

حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می دهد طی 40 سال گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور و نقش آفرینی های پیشتازانه ،مجاهدانه و فداکارانه خود در همه ی عرصه های نیاز انقلاب و کشور، از مقابله با ضد انقلاب در جای جای میهن اسلامی در ماهها و سال های اولیه پیروزی انقلاب و استقرار نظام تا جنگ تحمیلی همه جانبه هشت ساله استکبار جهانی و سپس مصاف با فتنه ها و توطئه های ضد امنیتی و آشوب طلبانه مزدوران بیگانه در گذشته و سال های اخیر که از مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور تا شهرهای بزرگ و کوچک و نیز پایتخت ایران اسلامی گسترده شده بود گرفته تا حماسه سازی های حیرت آور در حوزه سازندگی، محرومیت زدایی و مردمیاری در مناطق کم برخوردار ، افتخارات بزرگی را برای نظام و ملت ایران رقم زده است که به اعتراف دوست و دشمن اگر تلاش های ممتاز این نهاد انقلابی و مردمی نبود سرنوشت نظام و انقلاب به گونه ای دیگر رقم می خورد.

این شجره طیبه با گسترش سازمان و توسعه بسیج در کشور، افزایش توان دفاعی، دستیابی به تجهیزات پیشرفته و روزآمد در تمامی عرصه‌های مورد نیاز، نقش سازنده و موثری در «بازدارندگی» و نیز مبارزه با تروریسم جهانی وابسته به استکبار، تامین امنیت در منطقه و حمایت از جبهه مقاومت و مظلومان دارد.

نقش مهم، بی بدیل و تعیین کننده سپاه پاسداران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال جاری نیز به شدت مورد هجمه سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم قرار گرفته است، به گونه ای که رئیس جمهور جنایتکار و بی خرد امریکا در اقدامی خصمانه، از سر استیصال سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی همواره توطئه‌های مختلف دشمن را خنثی می کند و این بار هم به توفیق الهی و به مدد ائمه اطهار (ع)، توجه حضرت ولیعصر (عج)، تحت فرماندهی معظم کل قوا و همکاری مردم عزیز کشور این ترفند را خنثی و دشمن را ناکام می‌گذارد.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن گرامیداشت این اعیاد خجسته، فرارسیدن فرخنده روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهان و کارکنان فداکار سپاه استان البرز و جانبازان و ایثارگران معزز استان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همگی آنها را در راه دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو انوار قدسی و تابناک بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسالت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار