مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در گفتگو با بسیج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، حمایت از تولید را در گرو حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۳۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

لازمه حمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولید است

محمدتقی صمددوخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  با بیان اینکه شعار امسال مکمل شعار سال قبل است، افزود: حمایت از کالای ایرانی، شعار سال قبل بود و امسال حمایت از تولید و رونق کالای ایرانی مطرح شده است؛ یعنی کالا باید در داخل کشور تولید شود و در دسترس مردم باشد. لازمه حمایت و رونق کالای ایرانی، حمایت از تولید است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بارها به صراحت بیان فرمودند که مساله اول کشور، مسئله اقتصاد است، شعار امسال هم یک شعار اقتصادی است چند سال است که شعارهای سال حول محور اقتصاد می‌چرخد.

صمددوخت اضافه کرد:  آنچه در این میان حائز اهمیت است، توجه به بیانات و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب درباره توجه به مسائل اقتصادی کشور است که با عمل به آن می‌توان از این پیچ تاریخی عبور و به قله پیشرفت و موفقیت رسید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با بیان اینکه دشمن با نظام اسلامی در حال یک جنگ اقتصادی است، گفت: از اول انقلاب، آنها با ما در حال جنگ بودند و استکبار و ایادی آن نخواسته‌اند که انقلاب اسلامی را بپذیرند. آنها نتوانسته‌اند این نظام الهی را تحمل کنند و هر روز با یک بهانه می خواهند با این انقلاب مقابله کنند. هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه ۸۸، بهانه هسته‌ای و تحریم اقتصادی، از جمله اقدامات دشمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها