خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه مرند گفت: ساقط کردن حکومت ۲۵۰۰ ساله طاغوت توسط مردم به رهبری حضبرت امام خمینی(ره) شاهکار امام راحل در گام اول انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۳۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: امام خمینی(ره) گام نخست انقلابل اسلامی را با همراهی مردم و با منطق و حرف برداشت و توانست به نتایج خوبی و مطلوبی دست یابد و اکنون وظیفه تمامی ایرانیان  تبعیت کردن از ولی فقیه و برداشتن گام دوم انقلاب  با همت و پشتکار بیشتر است.

وی با اشاره به وجود مشکلات در داخل کشور افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از سوی کشورهای امریکایی و اروپایی، جمهوری اسلامی ایران همواره مورد هجوم جنگ سخت و نرم قرار گرفته است چراکه آن ها نمی توانند باور کنند کشوری با وجود رهبری فرزانه و مردمی آگاه در خلاف گفته های آن ها عمل کرده و رو به پیشرفت حرکت کند.

سردار خرم در ادامه به توطئه های افراد داخلی اشاره و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۷ هزار شهید از بابت نفوذ بیگانگان به کشور و عوامل فریب خورده داخلی، شهیدانی تقدیم اسلام و نظام کرده است که باید یاد و خاطره این عزیزان سفر کرده سرلوحه ما مسئولان و مردم باشد .

وی ادامه داد: دول تهای غربی و افراد فریب خورده داخلی، خدمت به مردم را که مهم ترین استراتژی نظام است را هنوز باور نکردند و این گونه افراد به سرعت چهره واقعی خود را نشان می دهند که نظام همواره بیشترین ضربه را از چنین افرادی خورده است.

سردار خرم اظهارداشت: مردم هوشیار ایران اکنون با هوشیاری و تبعیت از دستورات رهبری می توانند تمامی مشکلات را بدون نیاز به کمک به کشورهای اروپایی و امریکایی حل کنند.

وی به جبهه مقاومت اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: امریکا بیش از ۱۲ سال برای نظامیان خود انواع آموزش های جنگی برای سرنگونی اسلام و مسلمانان با حضور در کشورهای عراق و سوریه رو داده بود که جوانان اسلامی با اطاعت از فرمان رهبری توانستند نقشه آن ها را به شکست ختم کنند.

در پایان این آیین از زحمات جواد قهرمانزاده تجلیل و محمدرضا هنرور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مرند معرفی شد.

ارسال نظرات