یک استاد دانشگاه با بیان اینکه امروز دست دشمن در برابر انقلاب اسلامی از همه نظر خالی است،گفت: تهدیدات ایالات متحده آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه در واقع یک عملیات روانی و جنگ روانی سنگین علیه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۲۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۵

اسماعیل توانا کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی رئیس جمهور آمریکا، گفت: تهدیدات ایالات متحده آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه در واقع یک عملیات روانی و جنگ روانی سنگین علیه انقلاب اسلامی است تا بدین وسیله محبوبیت و جایگاه سپاه را در کشور و منطقه کاهش دهند؛ ولی دشمنان به تعبیر بزرگان اینقدر احمق هستند که نمی دانند این اقدامشان بر محبوبیت سپاه بیشتر می افزاید.

وی با اشاره به افول قدرت آمریکا در جهان افزود: امروز دست دشمن در برابر انقلاب اسلامی از همه نظر خالی است، آنها در مقطعی با تهدید نظامی علیه کشور هدف فشار به ایران را داشتند و در مقطع دیگری تحریم ها را برای شکست کمر انقلاب اعمال و جنگ اقتصادی به راه انداختند ولی با این توطئه‌ها نتوانستند راه به جایی ببرند و امروز به این نتیجه رسیده‌اند که جنگ روانی را دنبال کنند.

این کارشناس برجسته سیاسی چهل سال اقتدار انقلاب اسلامی را از زحمات سپاه و نیروهای مسلح کشور دانست و بیان داشت: آنها به خیال خودشان می خواهند با جنگ روانی ذهن ملت ایران را گروگان بگیرند، ولی اقدام موثر در جنگ روانی این است که ملت اعتنایی نداشته باشد؛ البته بصیرت ملت در این چهل سال اخیر نشان داده که به لجن پراکنی دشمنان اهمیتی نمی دهد.

توانا با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) که می فرمایند: «اگر دین ندارید، لاقل آزادمرد باشید»، گفت: امروز تهدیدات دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس برای ملت ایران شبیه شوخی است و این به دلیل قدرت بالای معنویت انقلاب اسلامی است، قدرت معنویت انقلاب و راه پر افتخار حضرت امام خمینی(ره) که برای انقلاب ترسیم شده شهادت را برای ملت به یک افتخار تبدیل کرده است.

وی دوران دفاع مقدس را مقطعی طلایی برای انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه دفاع مقدس برترین الگوی حاضر و پیش روی ملت ایران است، تأکید کرد: آمریکایی ها تجربه هشت سال دفاع مقدس را از ملت ایران دیده اند و به همین دلیل دنبال گزینه نظامی نیستند و در واقع توان آن را ندارند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به خدمت رسانی بی وقفه سپاه در مقاطع حساس و مختلف انقلاب خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و ملت انقلابی ایران، به حرف ها و لجن پراکنی های دشمنان اهمیتی نمی دهد و امروز توان سپاه و ملت ایران برای خدمت رسانی به سیل زدگان است و از فردا به راه پر افتخار خود محکم تر از قبل ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات