خبرهای داغ:
فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان همدان در پیامی روز پاسدار را به سبزپوشان سپاه انصارالحسین (ع) همدان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۷۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
پیام تبریک فرمانده یگات ویژه انتظامی استان همدان به مناسبت روز پاسداربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمدمراد حسن آبادی فرمانده یگان ویژه انتظامی استان همدان با صدور پیامی به مناسبت روز پاسدار این روز را به سبزپوشان سپاه انصارالحسین ( ع ) همدان تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فان حزب الله هم الغالبون..
درود و سلام و صلوات بی منتهای خداوند بر شهدا و امام شهیدان که مشعل داران و راهنمایان واقعی این انقلابند.
چه زیبا نامید امام راحلمان روز میلاد با سعادت حضرت سیدالشهداء (ع) را به روز پاسدار و این نام ستاره‌ای شد در آسمان بیکران که تا جهان باقی است با ابهت و عزت بدرخشد.
پاسداران و فداییان جان برکف و ذی قیمتی که مایه آرامش و آسایش امت، رضایت قلب ولایت و خاری در چشم دشمنان این آب و خاک اند.
هشت سال دفاع جانانه و مقدس در آغاز این نهضت عظیم حسینی و جان فشانی و حماسه آفرینی در سنگر مبارزه با خبیثان و ناکسان زمان در جبهه‌های مقاومت در بیرون از مرز‌های ایران اسلامی سپاه را همچون نگینی بر انگشتر زمان و تسکینی بر آلام مستضعفین جهان قرار داده است و شکر این نعمت هر ایرانی را به سجده وامی دارد.
اینجانب ضمن ادای احترام به مقام ارزشمند و گران سنگ همرزمان خدوم و ولایتمدار خویش در مجموعه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و فخر و مباهات از مصاحبت و آشنایی با مردان مردی از جنس خشوع و معرفت، با تبریک و شادباش این ایام سراسر نور و سرور، توفیق و عزت روزافزونتان را در ظل توجهات و عنایات خفیه حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت و رهبری، ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم و معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (حفظه الله تعالی) در زیر پرچم سه رنگ و مقدس علوی از درگاه خداوند ذی شوکت و حفیظ خواستارم.

فرمانده یگان ویژه استان همدان
سرهنگ محمد مراد حسن آبادی
انتهای پیام / 
ارسال نظرات