دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان شاهرود گفت: در ایام نوروز ۱۶۲۰۹۷ نفر در شهرستان شاهرود اقامت ثبت شده است که در مدارس و بقاع متبرکه و هتل ها و مسافرخانه ها اسکان یافته اند.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۴۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسنی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری شهرستان شاهرود با اشاره به گزارشی از ستاد خدمات سفر شهرستان در ایام نوروز اظهار کرد: ۳۶ درصد سفر‌ها در استان سمنان انجام شود و آثار اقامت در شهرستان ۱۶۲۰۹۷ ثبت شد که ۳۵ هزار نفر در مدارس و ۳۴ هزار نفر در امامزادگان و بقاع متبرکه و ۲۸ هزار نفر در بوم‌گردی و مناطق سازمان گردشگری انجام شد.
وی افزود: ۱۷۶ هزار نفر بازدید جاذبه‌های طبیعی و ۱۰۶ هزار نفر جاذبه مذهبی و ۱۹۵ هزار بازدید جاذبه‌های نمایشگاهی در طول ایام نوروز انجام شد و ۹۸۵۰ نفر از موزه‌ها بازدید کردند و سه نوروزگاه داستان و قریب به ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشتیم.
حسنی با اشاره به حضور بیش از صد نفر گردشگر خارجی در ایام نوروز افزود: ۱۲ راهنمای گردشگری در شهرستان فعال بودند و هزینه برگزاری مراسم تجلیل از خادمان سفر استان با توجه به تصمیم گیری انجام شده به آسیب دیدگان منطقه کالپوش شهرستان میامی اهدا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها