معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: علوم پزشکی استان ۱۰ تن اقلام بهداشتی و درمانی را با هدف کمک به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۴۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سیامک جبارنیا در نشستی خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی خانه پزشکان است، اظهار کرد: با اعضای قبلی این سازمان مشکلات زیادی داشتیم ولی در دوره اعضای جدید این مشکلات برطرف شد.

علوم پزشکی البرز ۱۰ تن اقلام بهداشتی و درمانی جمع‌آوری کرد

وی بابیان اینکه به کمک مردم سیل‌زده می‌رویم، افزود: مجموعه علوم پزشکی استان ۱۰ تن اقلام بهداشتی و درمانی باهدف همدردی با مردم مناطق سیل‌زده کشور جمع‌آوری و آماده ارسال آماده کرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بابیان این مطلب که بسیج جامعه پزشکی استان به‌صورت مرتب درصدد جمع‌آوری اقلام موردنیاز اعلام‌شده توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور است، عنوان کرد: ۹ پزشک متخصص به همراه اقلام کمکی به مناطق سیل‌زده اعزام‌شده‌اند و به بهبود شرایط بهداشت و درمان خوزستان کمک خواهند کرد.

جبارنیا بابیان اینکه رفع مشکلات بهداشت و درمان در دستور کار ماست، عنوان کرد: بازدید از بیمارستان‌ها با کنترل شرایط ارائه خدمات به مردم صورت گرفت و حضور یا عدم حضور پزشکان شیفت در بیمارستان‌ها و نحوه برخورد کارکنان با بیماران بررسی و تذکرات لازم داده شد.

وی به شاخصه‌های مثبت درمان استان البرز اشاره کرد و گفت: در روزهای نخست سال جاری شرایط بیمارستان‌ها مناسب ارزیابی‌شده است و درصدد رفع مشکلات هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بابیان اینکه بیمارستان مدنی، بیمارستان اصلی ما است، عنوان کرد: طی ۱۳ روز ۶۱۰ عمل جراحی در این بیمارستان امام شده است.

جبارنیا ادامه داد: در مدت ۱۳ روز ۶ هزار نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده‌اند که برای سه هزار نفر آن‌ها در اورژانس پرونده تشکیل شد و ۴۳۵ نفر از این تعداد بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه ملکیت بیمارستان امام خمینی برای دانشگاه علوم پزشکی البرز نیست، ادامه داد: بیمارستان امام خمینی در اختیار بنیاد شهید بود و بعد به سازمان همیاری شهرداری واگذار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بابیان اینکه پروانه بیمارستان هنوز به نام بنیاد شهید است، اضافه کرد: دو نهادی که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند اداره بیمارستان را به عهده گرفته‌اند و این مشکلاتی را برای این بیمارستان ایجاد کرده است.

جبارنیا بابیان اینکه بنیاد شهید یک‌نهاد دولتی است، گفت: پس تعرفه‌های این بیمارستان نیز باید دولتی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها