خبرهای داغ:
رئیس نمایندگی اوقاف و امور خیریه بخش نیم بلوک خبر داد
رئیس نمایندگی اوقاف و امور خیریه بخش نیم بلوک گفت: از ابتدای طرح نوروزی آرامش بهاری(از 28 اسفندماه لغایت 10 فروردین‌ماه) تاکنون بیش از 25 هزار زائر به زیارت امامزادگان و بقاع متبركه شهرستان مشرف شدند.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۲۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حیدری رئیس نمایندگی  اوقاف و امور خیریه بخش نیم بلوک  با بیان اینکه گردشگری مقوله‌ای ارزشمند برای رشد ارکان جامعه و نشاط و پویایی انسان است، اظهار کرد: گردشگری مذهبی یکی از انواع مختلف این صنعت به شمار می‌رود که در ایران اسلامی دارای جایگاه خوب و قدمت بالایی است.

 

وی با بیان اینکه بخش نیم بلوک دارای دو امامزاده و بقعه متبرکه است، گفت: در حوزه گردشگری مذهبی این بخش کاملاً غنی و این بستر برای مسافران و گردشگران فراهم است.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امامزاده‌ها و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شوند، تصریح کرد: این نهاد با کمک و هم‌یاری مردم نیک‌اندیش در راستای تحقق تأکیدات رهبری در استفاده از این منابع و ظرفیت‌های ارزشی دینی برنامه‌های خود را مدون کرده است.

 

"حیدری "بارگاه امامزاده‌ها و بقاع متبرکه را بهترین مکان برای کسب آرامش جوامع بشر عنوان و بیان کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری در دو امامزاده عبدالله کارشک و اسماعیل روستای خشکان از 28 اسفندماه 97 لغایت 14 فروردین‌ماه 98 برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی آرامش بهاری(از 28 اسفندماه لغایت 10 فروردین‌ماه) تاکنون بیش از 25 هزارزائر به زیارت امامزادگان و بقاع متبركه بخش بازدید و زائر حرم کوی دوست شدند.

 

وی از فعالیت یک مبلغ اعزامی و سه مبلغ بومی در خیمه‌های معرفت جهت خدمت‌رسانی به زائران خبر داد و یادآور شد: غرفه «نقاشی بکشید و جایزه بگیرید» برای ایجاد نشاط و شادابی کودکان و نوجوانان، غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی مختص خواهران و برادران و خیمه معرفت در بازه زمانی نوروز ارائه خدمات‌ داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها