پویش مردمی هرخانواده یک پتو در سرخه

به دنبال وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور کمک‌های نقدی و غیر نقدی بسیاری توسط مردم شهرستان سرخه جمع آوری شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۱۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
حمید بافتی، فرمانده حوزه موسی بن جعفر (ع) شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج سرخه گفت: معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه در راستای کمک به هموطنان سیل زده در استان‌های مختلف میهن اسلامی، اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم انسان دوست شهرستان سرخه نمود.
بافتی افزود: در همین راستا، نزدیک به ۷۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و ۶۰ میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی مردمی از قبیل: پتو، لباس، برنج، کنسرو، آب معدنی و یک کامیونت کمک‌های مردمی توسط مردم شهرستان جمع آوری و به استان‌های سیل زده ارسال شده است. همچنین پویش مردمی هر خانواده یک پتو توسط این معاونت در سطح شهرستان راه اندازی شده است که آغاز این پویش از روز مبعث نبی مکرم اسلام (ص) و پایان آن
مصادف با میلاد با سعات حضرت بقیه الله اعظم (عج) خواهد بود.
فرمانده حوزه موسی بن جعفر سرخه تصریح کرد: امیدواریم با عضو شدن مسؤلین، شخصیت‌ها و مردم نیکوکار شهرستان بتوانیم در این پویش مردمی مقدار قابل توجهی پتو و اقلام مورد نیاز را برای هموطنان عزیزمان جمع آوری و ارسال نماییم.
وی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به منظور کمک به مردم مناطق سیل زده گفت: گروه‌های جهادی نیز جهت اعزام به مناطق سیل زده ثبت نام نموده اند که به دستور فرماندهی سپاه استان سمنان به محل‌های مورد نیاز اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار