امام‌جمعه ابرکوه:

کمک به سیل زدگان امری ضروری است

حجت‌الاسلام حسینی یاری‌رسانی فوری به سیل‌زدگان وظیفه شرعی، دانست و گفت: موکب‌های اربعین باید به سرعت در شهر‌های ابرکوه و مهردشت فعالیت خود را آغاز کرده و حتی آموزش‌وپرورش نیز می‌تواند از دانش‌آموزانی که تمایل به یاری‌رسانی به هم‌وطنان خود دارند، کمک بگیرد.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۰۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرکزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در جلسه برنامه‌ریزی رسیدگی فوری به آسیب دیدگان سیل در کشور اظهار کرد: در حال حاضر تسریع در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت حمایت از سیل‌زدگان یکی از ضروریات در سراسر کشور است.
حجت‌الاسلام حسینی یاری‌رسانی فوری به سیل‌زدگان وظیفه شرعی، دانست و افزود: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیاز است که هیأت‌های مذهبی ورود کرده و مبلغین و ائمه جماعات در مساجد نیز به تبیین اهمیت موضوع و تشویق مردم بپردازند.
حسینی ادامه داد: موکب‌های اربعین باید به سرعت در شهر‌های ابرکوه و مهردشت فعالیت خود را آغاز کرده و حتی آموزش‌وپرورش نیز می‌تواند از دانش‌آموزانی که تمایل به یاری‌رسانی به هم‌وطنان خود دارند، کمک بگیرد.
امام‌جمعه ابرکوه همچنین پیشنهاد کرد که ادارات، نهاد‌ها و واحد‌های خصوصی صنعتی، کارخانه‌ها و ... نیز چند روز از حقوق خود را به این امر مهم اختصاص داده و تأمین اجتماعی نیز از مستمری‌بگیرانی که مایل به کمک‌رسانی هستند، هدایای آنان را دریافت کند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات