استاندار خراسان رضوی ضمن بیان این که کمک به سیل زدگان برای همه ایرانیان دغدغه باشد افزود: خراسان رضوی جزو استان‌های پیشگام در این زمینه بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۰۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا رزم حسینی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان گفت: متاسفانه در سیل اخیر تعدادی از هموطنان ما دچار آسیب دیدگی شدند و زندگی خود را از دست دادند لذا برای همه ما ایرانیان باید دغدغه باشد که به کمک همنوع خودمان بیاییم.

وی افزود: خوشبختانه در مسیر کمک به سیل دیدگان جزو استان‌های پیشگام بوده ایم و از همان روز‌های ابتدایی سیل دستگاه‌های دولتی ومردمی استان ما به صورت خودجوش کمک‌هایی را داشته اند که بر اساس آخرین آمار تاکنون ۸۵۰ تن کالا از دستگاه‌های مختلف به استان گلستان ارسال شده البته در کنار این استان به استان خوزستان و لرستان هم کمک‌هایی انجام گرفته است.

رزم حسینی ضمن بیان این که بیش از ۱۲۰ دستگاه راه سازی به استان گلستان ارسال شده است افزود: از هفته گذشته که وزیر کشور استان خراسان رضوی را به عنوان معین استان گلستان تعیین کرد تاکنون سه جلسه ستاد بحران تشکیل شده است و همچنین در دو روز آینده هیاتی از استانداری من جمله شخص بنده برای بازدید میدانی به استان گلستان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: البته در روز گذشته تیمی از استان ما در ستاد بحران استان گلستان حضور دارند و از نزدیک کمک‌هایی که استاندار محترم گلستان اعلام می‌کند را شناسایی و به ما منتقل می‌کنند تا ما بتوانیم اقلام لازم را ارسال کنیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به امبد خدا مردم خوب مشهد به استان‌های آسیب دیده کمک خواهند کرد همانطور که می‌دانید استان خوزستان در شرایط بحرانی قرار دارد لذا استان ما باید تا جائی که می‌تواند به شهر‌های سیل زده کمک کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها